درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به خبرآنلاین درباره نبود تاکسی وون درساعات پرترددعصرگاهی درمیدان 7تیر،سازمان تاکسیرانی تهران عنوان داشت:«مشکل موجود به دلیل ترافیک سنگین عصرگاهی است،ناظرویژه تاکسیرانی به خط اعزام شد.»

حمید یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« با سلام .مشکل من مربوط به خط تاکسی میدان 7 تیر(ابتدای قائم مقام) به شهرک غرب است. عصر ها، پس ازساعت 5 دیگرهیچ تاکسی خطی برای بردن مسافرنمی آید. دراین میان تعداد معدودی ون هم وجود دارد که پس ازیک سرویس، دست از کار می کشند. به این ترتیب مردم فقط به امید ماشینهای شخصی درخیابان ها می مانند.کافی است یکی ازمسئولین تاکسیرانی قدم رنجه کنند(اگرمزاحم استراحتشان نشویم) حدود ساعت5.5 تا 6.5 یک سری به ابتدای این خط بزنند تا صف مسافرین را که مدت زیادی منتظر ماشین هستند ببینند. البته فکرنمیکنم کسی کاری انجام دهد .فقط من مسئله را بیان کردم.»
روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به مشکل مطرح شده این خواننده اعلام کرد:«با تشکرازتماس شما باید به اطلاع برساند مشکل موجود به علت ترافیک سنگین عصرگاهی بوده است.زیرا رانندگان تاکسی زمان زیادی را جهت بازگشت به ایستگاه اصلی صرف می کنند. اما با توجه به شکایت شما ناظر ویژه سازمان به خط مورد نظر اعزام گردید.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    2 0
    کاش ناظرشان را هم به میدان ولیعصر ارسال می کردند و به خط میدان ونک ولیعصر از کردستان نظارت کنند..چرا که یکسری از تاکسی خطی ادعا می کنند تا بزرگراه حکیم می روند و مسافر تا حکیم سوار می کنند یعنی وسط مسیر مسافر پیاده میشود و دوباره مسافر توی مسیر تا ونک سوار می کنند...رسیدگی کنید لطفا..
  • حسام NL ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    7 2
    اغلب خطوط تاکسی در تهران از ساعت 5 بعد از طهر سرویس نمی دهند.
    • سارا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      1 1
      چون از این ساعت به بعد فقط دربستی سوار می کنند.
  • بدون نام US ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    3 1
    باز دم گرم مسافر برای شخصی که در ساعات شلوغی مردمو سوار میکنن و مثل تاکسیا دنبال دربستی و لقمه چرب و نرم نمیگردن...
  • بدون نام CA ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    2 1
    اگر کرایه ها به اندازه بود همه به اندازه سرکار می آمدن، الان از سر سیری نمی آیند.
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    2 1
    در مورد مسير آزادي - سيدخندن و بالعكس هم اقدام مشابه نمايند همچنبن در مورد خط آزادي به اكباتان و بالعكس كه صبحها اصلا مسافر سوار نمي كنند
  • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    1 0
    من به عنوان افسر وظیفه ای که به مدت 2 ماه تو میدون هفت تیر خدمت کرده میگم واقعا همینه، بعد از طرح ترافیک کلا خطی ها میکشن میرن (تو تموم طراح ترافیک اینطوره)، فوقش مسافر به سمت خونشون پیدا کنن. از دست افسرها هم هیچ کاری بر نمیاد چون اینقدر ازدحام زیاد میشه که حتی منجر به بسته شدن خیابون میشن.
  • مهندس آذرینوش IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    0 0
    جناب آقای مهندس مظفر با سلام ضمن تشکر از رانندگان محترمی که درفرودگاه مهرآباد در حال انچام وظیفه هستند بهتر است تذکر ی هم به افرادی که در گیشه مشغول هستند داده شود نمونه اش دیشب ساعت 11 ( 91/9/11) در فرودگاه مهر آباد بود که همکار جنابعالی با لحن بسیار زننده و غیر مسولانه با این جناب برخورد گردند من چندین سال است که ازخدمات آن سازمان با اطمینان خاطر استفاده میکنم اجازه ندهید که برخورد ناشایست همکارتان باعث دلسردی مسافران و جایگزین نمودن با تاکسی سرویسهای دیگر فرودکاه شود
    • حسین IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
      0 0
      اگر شما هم از صبح زود تو این ترافیک سنگین و کمر شکن که واقعا اعصاب فولادی میخواد پشت فرمان بودید به این قشر زحمتکش که هیچگونه امکاناتی براشون در نظر نگرفتند حق میدادید . حتی یک ماشین درست و حسابی که لا اقل دنده اتومات باشه تا فشار کمتری روی زانوها وکمر بیاره یا ماشینی که استهلاک و مصرف کمتری داشته باشه ندادن . خودتون رو بگذارید جای اونها بعد قضاوت کنید و نظر بدید.