درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به تاخیرخط متروی جنوب غرب تهران، شرکت ساخت متروی تهران جوابیه ای صادرکرد و اعلام داشت:« 95 درصد ازعملیات اجرایی بخش ازجنوب خط 3 به اتمام رسیده است»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین با نام علی رضا نوشته بود: مدت زمان طولانی از اجرای پروژه خط سه مترو ازتقاطع آزادگان تا بزرگراه چراغی می‌گذرد. این مسئله و باریک شدن این مسیر (و مسدود شدن ناگهانی در برخی مقاطع) مشکلات بسیار زیادی برای تردد و دسترسی شهروندان جنوب غرب ( گلستان-اسلامشهر - چهاردانگه - پاسگاه نعمت آباد و ...) ایجاد نموده است. مترو که نداریم هیچ، ترافیک بیش از معمول هم داریم!. چرا اجرای این پروژه اینقدر طولانی شده است؟
روابط عمومی ساخت متروی تهران در پاسخ به این خواننده جوابیه ای به این شرح صادر کرد:
بیش از 95درصد از عملیات اجرائی این بخش ازجنوب خط 3 ( از ابتدای بزرگراه آیت ا... سعیدی تا خیابان سهیل ) به پایان رسیده است. باقیمانده عملیات تونل نیز انشاءا... بزودی به پایان خواهد رسید . عملیات خاکریزی و زیرسازی بزرگراه فوق نیز درحال اتمام بوده و هم اکنون 300 متر طول آماده آسفالت می باشد. البته هماهنگی های لازم جهت آسفالت با شهرداری محترم منطقه 18بعمل آمده است.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    3 0
    مشکل باربك بودن معبر در بخش شمالی خط ۳ (بزرگراه ارتش) هم وجود دارد.
  • مصطفی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام. لطفا درباره املاکی که قولنامه ای هستند و سند ندارند ولی مالک آنها زنده است توضیح دهید و اینکه آیا مالک زمین می تواند برای صدور سند و رضایت تقاضای مبلغ زیادی نماید. با تشکر خواهشاً اگر کسی خبر یا اطلاعی از این موضوع دارد بگوید ممنون میشوم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    احداث ایستگاه مترو در دامنه کوه البرز در شمالی ترین نقاط تهران کار عبث و پر هزینه ای هست زیرا به علت عدم امکان شیب به ریل مترو اجالتا بایستی خاکبرداری بسیار زیادی در زمین سنگلاخی و کوهستانی این مناطق انجام شود که اکثر هزینه کلان این پروژه و مدت زمان اجرای آن مربوط به ایستگاه های شمال تهران در دامنه کوه البرز هست طوریکه بطور مثال در ایستگاه تجریش با 5 سری پله برقی 100 پله ای و عمق بسیار زیاد ایستگاه و عدم دارا بودن سیستم اطفای حریق این مسئله کاملا مشخص است که احداث ایستگاه در این مناطق بایتس یا انجام نگیرد یا بطور کمربندی در حاشیه کوه البرز به علت عدم امکان شیب به خطوط ریل مترو باعث جلوگیری از هزینه های گزاف خاکبرداری و عمیق شدن ایستگاه کرد