درپی اعتراض یکی ازخوانندگان خبر آنلاین به بسته شدن خیابان شهید صدوقی اسلامشهر، معاون شهرسازی این شهرداری پاسخ داد:« باگذر9 متری موافقت شده، هم اکنون مالک درحال تخریب ساختمان است.»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین با نام افشین نوشته بود:«متاسفانه بعدازیکسال که ازبسته شدن خیابان شهید صدوقی اسلامشهرووعده عقب نشینی مجتمع تجاری درحال ساخت می گذرد، هنوزوعده عقب نشینی دو مترازدیوارهای شرکت برق محقق نشده است. متاسفانه معلوم نیست تا کی این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد. مشخص نیست اهالی محله نیایش اسلامشهر چه زمانی ازاین وضعیت خلاص می شوند.»
مهندس احمدی معاون شهرسازی شهرداری اسلامشهردر پاسخ مشکل مطرح شده این خواننده گفت:«این خیابان طبق طرح عقب نشینی ندارد. شهرداری هم باید طبق طرح موجود پروانه ساخت صادر کند. دراین خیابان یک ملک تجاری وجود داشت که طبق طرح می توانست ساخت و سازش را انجام دهد. ازاین رو مالک هیچ تخلفی نکرده بود. اما مردم واهالی بارها با شهرداری، فرمانداری، استانداری، وزارت راه وبسیاری ازادارات مرتبط نامه نگاری کردند تا همگان را مجاب کنند این ملک ساخته نشود. آنها تاکید داشتند مسیری که مدت ها باز بوده باید مجدد باز شود.»
او ادامه داد:«ازاین روشهرداری منطقه با مالک زمین هم صحبت کرد. این موضوع به کمیسیون ماده 5 فرستاده شد و مصوبه آن به تازگی آمده است. ازآنجایی که این خیابان اساساً درطرح اولیه قرارنداشته، تغییرآن نیزباید به تایید فرمانداروشورای شهر برسد. در ادامه این موضوع و تغییرات طرح مورد بررسی شوراشهروفرمانداری قرارگرفت وبه کمیسیون ماده 5 فرستاده وبا گذر9 متری موافقت شده است. اکنون شهرداری با موافقت کمیسیون ماده 5 و مالک اقدام به تخریب ملک درحال ساخت کرده است تا گذر 9 متری آن را اجرا کند. به این ترتیت گذر4 متری به 9 متری تبدیل می شود. البته این ملک عقب نشینی نداشت اما چون این موضوع خواسته اهالی بود با آن موافقت کردیم و خیابانی 9 متری را برای تردد آنها در نظر گرفتیم. بهرحال به مالک نیزامتیاز هایی داده ایم و خسارت آن را نیزپذیرفته ایم. لازم به ذکر است که اکنون 80 درصد تخریب انجام شده است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =