توقف تولید 206 طی ماه های گذشته باعث تاخیر در تحویل این خودرو به مشتریان شده است.

توقف تولید 206 طی ماه های گذشته باعث تاخیر در تحویل این خودرو به مشتریان شده اما با توجه به ادامه این روند تاخیری مسوولان ایران خودرو در تلاشند تا مشتریان خود را به سمت خرید خودرویی دیگر از سبد محصولات خود سوق دهند. با اینحال برخی از متقاضیان خرید 206 از این سیاست چندان خشنود نیستند.
یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام در مورد تحویل 206پیگیر باشید من 206sdv2اردیبهشت ماه ثبت نام کردم با موعد تحویل مرداد91الان در مراجعه به نمایندگی می گویند یا باید به پارس دوگانه ویا به 405دوگانه تبدیل کنید. این توهین بزرگی به من بود این همه صبر کردیم و الان این جواب را باید بدهند! اگر پارس میخواستیم همان اول پارس مینوشتیم متاسفانه ما چیزی به عنوان دفاع از مشتری نداریم و با سود ناچیزی که ایران خودرو میدهد (20%سالیانه روز شمار) پول ما نهایتا 8700000 شده یعنی ماکزیمم 700000 تومان سود کرده ایم . پیگیری کنید که چرا جای 206 رانا نمیدهند چون در سطح 206 است.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: طی بخشنامه ای که به تمام نمایندگی ها ارسال شده این نمایندگی ها تنها مجاز هستند خودرو 206 را به خودروهایی چون ال 90، پارس و پارس اتوماتیک در ازای 206 و 207 اتوماتیک تبدیل کنند.
به گفته بابایی، در صورت تبدیل ،خودرو در سریع ترین زمان تحویل داده خواهد شد.و البته گویا به دلیل مشکلات در تحویل رانا 206 قابل تبدیل به رانا هم نیست
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    6 2
    به کدامین گناه 206 قابل تبدیل به خودروی دیگر است؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    7 0
    وقتی بازار ماشین انحصاری کامل باشه همینه دیگه. سازمان حمایت از مصرف کننده هم مگه دارین! چه اسم قشنگی
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    6 0
    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو آقای بابایی ،اینطوری می خواهید از آذر ماه 206 ثبت نام کنید!!!!!!!!!!!
  • احمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    من پارسال اسفند 206 sd ثبت نام كردم و تا حالا ماشين را ندادن .يه 5 ميليون و يه 4 ميليون پول دادم.به من هم همينا رو گفتن.اما من 206 مي خوام اگه ماشين ديگه مي خواستم تا حالا مي گرفتم لطفا بپرسين اين 206 هاي SD صفري كه توي روزنامه همشهري مي فروشن چيه (گزارش تهيه كنيد ) لطفا از يك نمايندگي بريد ببنيد كه دارن 206 SD رو دارن ازاد مي فروشن (گزارش تهيه كنيد)
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    خدا پدرت رو بیامرزه! من بهمن پارسال ثبت نام کردم هنوز نمیدونم کجای کارم؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    4 0
    تیتر با پاراگراف ماقبل آخر همخوانی ندارد
  • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    2 0
    آخر ما نفهمیدیم میشه به پارس تبدیل کرد یا نه تیترتون رو درست کنید
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    اوج احترام به حقوق مشتري و مشتري مداري
  • شیرین US ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    تیترگزارش غلط است به غیراز رانا قابل تبدیل است
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    2 0
    سلام.حق بامشتری است.پیشنهادم این است مشتری را راضی نگهدارند. راههای زیادی هست مثلا ماشین دیگه ای رو جایگزین کنند باشرایط اقساطی بهتر....
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    2 0
    وقتی همین جوری چکی ماشین پیش فروش میکننهمین میشه کجاست سازمان حمایت از مصرف کننده که غرامت این بندگان خدا رو بگیره .شرکت تویوتا یه ایراد کوچیک داره ماشینش رییسش میاد عذرخواهی رسمی میکنه نیم ساعت تعظیم میکنه
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    2 0
    تیتری که زدی با متن نمیخونه. در پاگراف ماقبل اخر میخوانیم: ..... این نمایندگی ها تنها مجاز هستند خودرو 206 را به خودروهایی چون ال 90، پارس و پارس اتوماتیک در ازای 206 و 207 اتوماتیک تبدیل کنند. تیتر زدی: ۲۰۶ به خودروهای دیگر به غیر از پارس قابل تبدیل است
  • كامبيز IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    1 2
    چرا پژو 206 توليد نميكنند ... مگه مشكل قطعه آن حل نشده هنوز ؟؟؟ پر طرفدارترين ماشين ايران خودرو همين پژو 206 بود ... بنابراين توليد 206 رو كه متوقف كرده اند اول داره به ضرره خودشون تموم ميشه ... ايران خودرو بيشتر سود خودش رو با فروش 206 داشتش ... آخه پس چرا توليد نميكنند ؟؟؟ حداقل بگن از كي دوباره توليدش شروع ميشه و مردم ميتونند ثبت نام كنند ؟؟؟
  • محمد US ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 0
    پس اینجور که معلومه من توی همه دوستان پیشکسوت تاخیرم! آخه من دی پارسال! 206 SD اسم نوشتم تا الان هم 100 بار زنگ زدن که بیا فقط با پارس تعویض کن منم نمیرم حالا بماند از پارسال تا حالا چقدر ارزش پولم که خوابیده کم شده، جالبیش به اینه وقتی میگم حداقل یه ماشین دیگه میگن نه نمیشه!!!!!!
  • پیام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    ما بعد مدتها تاخیر بالاخره 207 را به پارس تبدیل کردم الان سه ماهه از اون تبدیل می گذره ولی اینم تحویل نمی دهند