ارائه کنندگان اینترنت پر سرعت در هند طبق قوانین جدید در صورت تخلف علیه کاربران، جریمه های سنگین می شوند.

اداره رگولاتوری هند در مصوبه جدید اعلام کرد به ازای هر گزارش غلط به رگولاتوری و شکایت کاربر از سرویس دهندگان اینترنت که ثبت در پرونده شود، متخلف باید 1 میلیون روپیه (معادل 18288 دلار / معادل 54 میلیون و هشتصد و شصت  و چهار هزار تومان با دلار 3000 تومان) جریمه بپردازد.
اداره TRAI یا Telecom Regulatory Authority of India  قوانین و جریمه های جدید برای شرکتهای اینترنتی محلی وضع کرده تا کیفیت خدمات خود را به کاربران بهتر کرده و گزارشات غلط به رگولاتوری ارسال نکنند.
بدون تعصب و بدون در نظر گرفتن آیین نامه شرکتی، سرویس دهندگان باید کاربران را در درجه اول قرار داده و اگر خطا کنند باید 18288 دلار جریمه پرداخت کند.
همچنین اگر کیفیت اینترنتی که به کاربران می دهد پایین باشد به ازای هر مورد شکایت باید 914 دلار (دو میلیون و هفتصد و چهل و دو هزار تومان با دلار 3000 تومان) پرداخت کند.
بحث QoS یا پارامترهای کیفیت خدمات شامل مواردی چون زمان فعال سازی اینترنت پر سرعت، گزارش خطا در ارتباط و سرعت اینترنت، خدمات وصل مجدد، مسائل مربوط به صورت حساب و فاکتورهای خدمات اینترنت پر سرعت کاربران، زمان پاسخ دهی به مشتریان و سرعت اینترنت، می شود.
این قانون جدید از اول ژانویه 2013 لازم الاجرا خواهد بود.
56501
منبع: خبرآنلاین