8 نامزد ریاست جمهوری یازدهم در پایان مناظره یک دقیقه فرصت داشتند که با مردم سخن بگویند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هشت نامزد ریاست جمهوری در یک دقیقه پایانی با مردم این مسایل را مطرح کردند:
محمد غرضی: ‌باید عرصه تحقیقات میدانی را بیشتر کنند. باید کاندیداها و صدا و سیما و غیره می خواهیم یک تعداد بیشتری از مردم پای صندوق های رای بیایند. تا آمریکایی ها عقب نشینی کنند.
محمدباقر قالیباف: تشکر می کنم از همه ملت عزیزمان که 4 ساعت ما را تحمل کردند. عزیزانی که در محل کار یا در کنار خانواده هایشان ما را می بینند. اگر توفیق باشد در خدمت مردم باشم حماسه سیاسی با مردم حماسه اقتصادی با من.
علی اکبر ولایتی: امیدواریم که ما در مسیر چشم انداز 20 ساله به سمتی برویم که باعث احیای تمدن اسلام و ایران باشد. ایران به عنوان دردانه بشر و جغرافیا ظرفیت خود را به دست آو.رد
سعید جلیلی: به برکت انقلاب امروز بیش از همیشه باید به نقاط ضعف را بشناسیم.
غلامعلی حدادعادل: من هم به ملت ایران مجددا سلام عرض می کنم و تاکید می کنم همانطور که توانستیم 8 سال جنگ را با موفقیت را پشت سر بگذاریم تحریم تحمیلی را هم می توانیم پشت سر بگذاریم. با تغییر سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی و با کمک همه می توانیم.
محمدرضا عارف: تشکر می کنم از مردم عزیز کشورم که حوصله به خرج دادند امیوارم در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند. انتظارمان این است که با مطالعه و سلایق به کاندیدای اصلح رای بدهند که کشور را روی ریل پیشرفت قرار بدهند.
محسن رضایی: من آینده را بسیار روشن و امیدبخش می بینم. به فضل پروردگار تحریم ها را پشت سر می گذاریم و هزینه ها را به فرصت تبدیل می کنیم. همه امید من بعد از خدا به جوانان کشور است.
حسن روحانی: خیلی از بینندگان تشکر می کنم و برنامه را تماشا کردند. دولت من دولت تدبیر و امید است. خود را در برابر فقر مردم مسئول می دانم. مخصوصا کارمندان و کارگران. تلاش می کنم بیمه را برای همه و به صورت همگانی قرار بگیرد
27219

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها