بینندگان قسمت جدید سریال «بازی تاج و تخت» با دیدن صحنه‌های متعدد دلخراش به گریه افتادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرفدران سریال «بازی تاج و تخت» محصول شبکه اچ‌بی‌او به خون و خونریزی در این سریال عادت داشتند، اما اصلا انتظار چیزهایی را نداشتند که یکشنبه شب در سریال دیدند.

واکنش بینندگان به این اپیزود جیغ و ترس و لرز و نفرین بوده است.

برای آن‌هایی که رمان‌های جرج آر. آر. مارتین (منبع الهام قصه سریال) با عنوان کلی «آواز یخ و آتش» را نخوانده‌اند، اپیزود نهم فصل سوم «بازی تاج و تخت» بسیار غریب بود و آن‌هایی که در جریان بزم «عروسی سرخ» از ترس و وحشت خشکشان زده، خیالشن راحت باشد که تنها نبوده‌اند.

برخی از این واکنش‌ها را بینندگان سریال با گوشی‌های موبایل خود ضبط کرده‌اند و روی سایت‌های مختلف از جمله یوتیوب قرار دادند.

«بازی تاج و تخت» ماجرای تلاش‌های چند خانواده برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی وستروس است.

در اپیزودی که یکشنبه شب روی آنتن رفت و «Rain of Castamere» نام دارد مادر و همسر باردار یکی از مدعیان پادشاهی با بی‌رحمی کشته می‌شوند، قتل این دو خیلی سریع به یکی از خونین‌ترین صحنه‌های پخش شده از تلویزیون بدل شده است.

این دو شخصیت در حالی کشته شدند که در جلد سوم از هفت رمان جرج آر. آر. مارتین به نام «توفان شمشیرها» چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

هر قسمت سریال موفق و محبوب «بازی تاج و تخت» که فصل به فصل بر تعداد بینندگانش افزوده شده 10 قسمت دارد و آخرین قسمت فصل سوم که بالاترین آمار بیننده را برای سریال داشته هفته آینده روی آنتن می‌رود.

هالیوود ریپورتر / 3 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

منبع: هالیوود ریپورتر