دو ملی پوش قدیمی تیم ملی دقایقی بعد از پیروزی تیم ملی به برنامه ویتامین 3 رفتند تا درباره والیبال حرف بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دو ملی پوش سابق ایران به برنامه ویتامین 3 رفتند تا درباره بازی خوب ملی پوشان حرف بزنند. در شروع این برنامه علی ضیاء مجری برنامه گفت اگر پیروزی تیم ملی ساعت 7 شب بدست می امد از مردم می خواست برای پیروزی و جشن بریزند توی خیابان ها اما الان که حدود 7 صبح است ، همه باید بروند سر کار. بعد از این هم او از امیر غفور که همشهری اش است به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد. بعد بحث به ولاسکو رسید و ضیاء سرمربی تیم ملی را «بد اخلاق» خطاب کرد. امیر حسینی و فرهاد نظری افشار  در پاسخ به او  تاکید کردند ولاسکو  بهترین مربی دنیاست ، بداخلاق نیست و با این «دیسیپلین » خاصش است که توانسته تیم ملی را به موفقیت برساند. البته نظری افشار اعتقاد داشت که روند ایران خوب بوده و این موفقیت با حضور ولاسکو تشدید شده و سرعت بیشتری گرفته است.

نظری افشار درباره تیم کوبا گفت:« کوبایی ها خیلی عجول هستند و بچه ها بهترین شیوه را در نظر گرفتند ، اینکه کوبا را خسته کردند و با استقامت عالی توانستند برنده شوند. »

امیر حسینی هم درباره بازی با آلمان گفت:« خستگی تیم در برگشت به تهران ، همچنین بازی منظم آلمانی ها کار را خیلی برای مان سخت می کند. ولاسکو ، کاری که برای والیبال ما کرد این بود که یادمان داد عجله نکنیم و یاد داد از دست دفاع حریف استفاده کنیم ، تاکتیک های مختلف را در پیش بگیریم و ...»

4141