قارس نوشت:

در ادامه برنامه‌های تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی ادغام می‌شوند.

 بحث تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دولت دهم جدی گرفته نشده بود، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و همچنین تصدی محمدرضا نعمت‌زاده به طور جد دنبال می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین اقدام برای تغییر ساختارها، معاونت توسعه فن‌آوری اطلاعات را حذف کرده و به احتمال زیاد در معاونت برنامه‌ریزی، معاونت توسعه بازرگانی خارجی و یا معاونت صنعتی ادغام می‌کند.

همچنین در برنامه وزیر صنعت، ادغام سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی نیز وجود دارد که به زودی ادغام انجام می‌شود و حسن یونس‌سینکی تصدی این سه بخش را به عهده خواهد داشت.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، با این ادغام همه ابزارهای تنظیم بازار در یک معاونت جمع می‌شود و دیگر اختلاف نظرهایی که در تنظیم بازار وجود دارد، به عهده سازمان‌های دیگر انداخته نمی‌شود.

3939

منبع: فارس