قارس نوشت:

در ادامه برنامه‌های تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی ادغام می‌شوند.

 بحث تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دولت دهم جدی گرفته نشده بود، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و همچنین تصدی محمدرضا نعمت‌زاده به طور جد دنبال می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین اقدام برای تغییر ساختارها، معاونت توسعه فن‌آوری اطلاعات را حذف کرده و به احتمال زیاد در معاونت برنامه‌ریزی، معاونت توسعه بازرگانی خارجی و یا معاونت صنعتی ادغام می‌کند.

همچنین در برنامه وزیر صنعت، ادغام سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی نیز وجود دارد که به زودی ادغام انجام می‌شود و حسن یونس‌سینکی تصدی این سه بخش را به عهده خواهد داشت.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، با این ادغام همه ابزارهای تنظیم بازار در یک معاونت جمع می‌شود و دیگر اختلاف نظرهایی که در تنظیم بازار وجود دارد، به عهده سازمان‌های دیگر انداخته نمی‌شود.

3939

کد خبر 319089

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین