مهر نوشت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییرات در این وزارتخانه را کلید زد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل دفتر وزارتی را منصوب کرد.

محمدرضا نعمت زاده در حکمی، منوچهر طاهایی را به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

در حکم انتصابی آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید. با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتضا می کند که ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملکردها، مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند. انتظار می رود روابط عمومی با بهترین و موثرترین شیوه ها برای ایجاد تعامل، اطلاع رسانی و همکاری مشترک با ذینفعان وزارتخانه اقدام و با بهره گیری از امکانات، فرصت ها و مشارکت های اقتصادی و اجتماعی در عرصه های داخلی و بین المللی اهتمام ورزد. اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله، از همکاری مدیران محترم، کارشناسان و همکاران ارجمند برخوردار خواهید بود."

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسین پرسان فومنی مدیرکل قبلی روابط عمومی در مدت زمان تصدی این مسوولیت تشکر و برای وی در مسوولیت های آینده آرزوی موفقیت کرد.

منوچهر طاهایی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی در سال 62 کارمند واحد مرکزی خبر صدا و سیما و پس از آن مدیرکل صدا و سیمای مازندران، گلستان و کرمانشاه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در بوسنی و هرزگوین، مدیر گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما، رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر امور اداری شرکت کالای نفت تهران، رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی و مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت بوده است. 

همچنین در حکم دیگری از سوی وزیر، حسین حاجی پور به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد. در این حکم نعمت زاده آورده است: نظر به مراتب شایستگی ، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب می‌شوید.

وی خاطر نشان کرده است: انتظار دارد با عنایت به جایگاه خطیر حوزه وزارتی با اتکال به خداوند متعال،‌حسن تدبیر و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعین و جلب رضایت آنها و همکاری و هماهنگی با معاونین، مدیران و روسای سازمانها و شرکتهای وابسته با بهره گیری از توان کارشناسان و کارکنان دفتر، در راستای تسهیل فرآیندها و فعالیتها با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی  دولت تدبیر و امید در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین وزیرصنعت، معدن وتجارت از خدمات آقای مرداسی در مدت زمان تصدی ایشان در سمت مدیرکل دفتر وزارتی تشکر کرد.

در همین حال، گفته می شود به احتمال زیاد، مجتبی خسرو تاج ( معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت در دولت اصلاحات) به عنوان قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن یوسف سینکی (معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی در دولت اصلاحات) به عنوان معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، و حسین سلطانی نیا (نماینده تام الاختیار وزیر در مناطق آزاد در دولت اصلاحات) به عنوان رئیس کل سازمان توسعه تجارت منصوب خواهند شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    21 1
    مدیر عامل ذوب آهن و سایپا و ایران خودرو چی؟ اونا تغییر نمیکنن؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    7 0
    اول از همه معاونن وزارت خانه بویژه معاون برنامه ریزی که با پارتی بازی شد معاون وزیر و بعد باید اکثر روسای سازمان های اسانی تغییر یابند