نسیم نوشت:

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بزرگترین ضربه به اسلام از سوی مقدس‌‌نماهایی بوده که خواسته‌اند ولایت را فرمان‌بردار خود کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم گفت:
- بسیجیان دریافته‌اند که مردم کوفه اباعبدالله(ع) را می‌خواستند ولی تا آنجا که حسینی بودن هزینه نداشته باشد؛ 12 هزار طومار فرستاده می‌شود ولی وقتی می‌بینند باید در این راه جانبازی کنند امام خویش را رها می‌سازند و نشان می‌دهند مادامی دین دارند که دنیایشان به خطر نیفتد به همین دلیل بسیجیان می‌دانند در دفاع از ولایت نباید اجازه هیچ‌گونه تعرضی بدهند.
- با بیان اینکه اگر بسیجیان امروز در کربلا بودند کسی جرأت حمله به خیمه حسین(ع) را نداشت بزرگ‌ترین ضربه به اسلام از سوی مقدس‌مآبانی بوده که خواسته‌اند ولایت را فرمان‌بردار خود کنند. بسیجیان امروز ما دریافته‌اند که تابع ولایت باشند ولی این امر به معنای برتر نشاندن اراده یک فرد نیست بلکه اعتماد به این حقیقت است که اراده الهی را پیروی می‌کنند و خداوند دستور داده است که از ولی امر اطاعت شود.
- بسیجیان از مدیران کشور می‌خواهند که خود را در مقابل ولایت مجتهد ندانند و دنبال این نباشند که ولایت را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند؛ هر مسئولی در کشور باید بداند که نظام اسلامی تنها یک هدایت‌گر و ولی دارد و از همه می‌خواهیم ملازم با ولایت حرکت کنند و این همان فرهنگ صحیح بسیجی است.
- بسیجیان مرگ بر آمریکا را آیه قرآن می‌دانند و اگر یک انسان خودفروخته‌ چیزی در روزنامه بنویسد که مرگ بر آمریکا شعار کمونیست‌هاست خبر ندارد که مردم ایران این شعار را از اعلام برائت قرآن از ابولهب‌ها و ابوجهل‌ها گرفته‌اند و تبری جزو متن دین اسلام محسوب می‌شود.
- مذاکره‌کنندگان ایرانی اگر روحیه بسیجی داشته باشند صد نفر امثال نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌توانند کاری بکنند و دشمنان هم شکست خواهند خورد.
- حضرت علی(ع) فتنه را عامل تاریکی معرفی کرده است و بسیجیان هم این ویژگی را دارند که دشمن، توطئه، فتنه و نقشه‌ها را به خوبی می‌شناسند و به موقع هم اقدام می‌کنند و اگر این روحیه وجود نداشت حماسه 9 دی رخ نمی‌داد و بزرگ‌ترین عملیات دشمن موفق می‌شد هرچند برخی می‌گویند فتنه را فراموش کنیم در حالیکه دشمن در سال 88 به دنبال این بود که از داخل انقلاب اسلامی را نابود کند و در این میان از هنرپیشگی برخی عناصر داخلی هم بهره ببرد.
- بسیجی می‌گوید نرمش قهرمانانه رقیب گفتمان مقاومت نیست بلکه نوعی تاکتیک در قالب مقاومت محسوب می‌شود؛ باید در برابر دنیای زور و استکبار جز با مقاومت و اقتدار نمی‌توان سخن گفت؛ در دوران اصلاحات برخی خواستند با استکبارگران گفت‌وگو کنند ولی به یاد بیاورند که آنها در مقابل برگ سبز و صلح چه جوابی دادند و ایران را محور شرارت نامیدند.
- ایران اهل مذاکره است در عین حال بر ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنیم؛ بسیجیان می‌دانند که برای پیشرفت باید به نیروهای داخلی امید بست زیرا هر چه به دشمنان ثابت کنیم فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی صلح‌آمیز است آنها باز هم بهانه دیگری می‌آورند چون موجودیت خود را با وجود نظام اسلامی در خطر می‌بینند.

/29212

منبع: نسیم آنلاین