نسیم نوشت:

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بزرگترین ضربه به اسلام از سوی مقدس‌‌نماهایی بوده که خواسته‌اند ولایت را فرمان‌بردار خود کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم گفت:
- بسیجیان دریافته‌اند که مردم کوفه اباعبدالله(ع) را می‌خواستند ولی تا آنجا که حسینی بودن هزینه نداشته باشد؛ 12 هزار طومار فرستاده می‌شود ولی وقتی می‌بینند باید در این راه جانبازی کنند امام خویش را رها می‌سازند و نشان می‌دهند مادامی دین دارند که دنیایشان به خطر نیفتد به همین دلیل بسیجیان می‌دانند در دفاع از ولایت نباید اجازه هیچ‌گونه تعرضی بدهند.
- با بیان اینکه اگر بسیجیان امروز در کربلا بودند کسی جرأت حمله به خیمه حسین(ع) را نداشت بزرگ‌ترین ضربه به اسلام از سوی مقدس‌مآبانی بوده که خواسته‌اند ولایت را فرمان‌بردار خود کنند. بسیجیان امروز ما دریافته‌اند که تابع ولایت باشند ولی این امر به معنای برتر نشاندن اراده یک فرد نیست بلکه اعتماد به این حقیقت است که اراده الهی را پیروی می‌کنند و خداوند دستور داده است که از ولی امر اطاعت شود.
- بسیجیان از مدیران کشور می‌خواهند که خود را در مقابل ولایت مجتهد ندانند و دنبال این نباشند که ولایت را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند؛ هر مسئولی در کشور باید بداند که نظام اسلامی تنها یک هدایت‌گر و ولی دارد و از همه می‌خواهیم ملازم با ولایت حرکت کنند و این همان فرهنگ صحیح بسیجی است.
- بسیجیان مرگ بر آمریکا را آیه قرآن می‌دانند و اگر یک انسان خودفروخته‌ چیزی در روزنامه بنویسد که مرگ بر آمریکا شعار کمونیست‌هاست خبر ندارد که مردم ایران این شعار را از اعلام برائت قرآن از ابولهب‌ها و ابوجهل‌ها گرفته‌اند و تبری جزو متن دین اسلام محسوب می‌شود.
- مذاکره‌کنندگان ایرانی اگر روحیه بسیجی داشته باشند صد نفر امثال نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌توانند کاری بکنند و دشمنان هم شکست خواهند خورد.
- حضرت علی(ع) فتنه را عامل تاریکی معرفی کرده است و بسیجیان هم این ویژگی را دارند که دشمن، توطئه، فتنه و نقشه‌ها را به خوبی می‌شناسند و به موقع هم اقدام می‌کنند و اگر این روحیه وجود نداشت حماسه 9 دی رخ نمی‌داد و بزرگ‌ترین عملیات دشمن موفق می‌شد هرچند برخی می‌گویند فتنه را فراموش کنیم در حالیکه دشمن در سال 88 به دنبال این بود که از داخل انقلاب اسلامی را نابود کند و در این میان از هنرپیشگی برخی عناصر داخلی هم بهره ببرد.
- بسیجی می‌گوید نرمش قهرمانانه رقیب گفتمان مقاومت نیست بلکه نوعی تاکتیک در قالب مقاومت محسوب می‌شود؛ باید در برابر دنیای زور و استکبار جز با مقاومت و اقتدار نمی‌توان سخن گفت؛ در دوران اصلاحات برخی خواستند با استکبارگران گفت‌وگو کنند ولی به یاد بیاورند که آنها در مقابل برگ سبز و صلح چه جوابی دادند و ایران را محور شرارت نامیدند.
- ایران اهل مذاکره است در عین حال بر ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنیم؛ بسیجیان می‌دانند که برای پیشرفت باید به نیروهای داخلی امید بست زیرا هر چه به دشمنان ثابت کنیم فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی صلح‌آمیز است آنها باز هم بهانه دیگری می‌آورند چون موجودیت خود را با وجود نظام اسلامی در خطر می‌بینند.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    137 3
    آیه مورد نظر رو بگید تا ما هم بدونیم
  • سعید IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    حقیقا هم اسلام برای مبارزه بامستکبرینی همچون ابوجهل وابوسفیان وآمریکا نازل شده است.
    • مرضیه IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      4 0
      ای بابا ! من تا حالا فکر میکردم قرآن برای هدایت من و شما نازل شده ... مرسی واقعا به خاطر این رو شنگری حقیقتا ابلهانه ی شما ...
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    اسرائیل وآمریکاو .... هیچ غلطی نمی کنند انرزی هسته ای حق مسلم ماست ولی در هیچ جای قرآن به شعار مرگ برآمریکا اشاره نشده است
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      49 3
      واقعا اشاره نشده است؟!!!!!!!
    • بی نام EU ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      23 1
      بی نام 17:27 واقعا اشاره شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
      19 1
      15:55 نظر ندی سنگین تری!
    • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      3 0
      15:55 اشتباه نوشتی آمریکا واسرائیل هیچ غلطی نمیکنند اشتباهه. باید بنویسی آمریکا واسرائیل هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.. بله یاد بگیر.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    85 3
    جلیلیتون هم با شعار مرگ بر امریکا در کل کشور فقط 4میلیون همفکر داشت و در برابر تعامل با همه ی کشورها بغیر از اسراییل بازنده شد شما اقلیت هستید متوجه هستید !
  • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    213 6
    این تح یف قرآن هست، د رطول تاریخ بشری کسی نتونسته نه یک آیه به قران اضافه کنه و نه کم کنه، این حرفهای بی خردانه و بی اساس وهن قرآن و اسلام نزد مسلمانان وسایر ملل جهان هست
  • اسلام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    46 1
    در قرآن تفسیر به تحریف نکنید
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    55 1
    کاری به خوبی و بدی آمریکا ندارم... اما ایکاش این دوست عزیز کمی با درایت و سیاست بیشتری صحبت می کردند و شعار مرگ بر آمریکا را همانند آیه قرآن که تغییر ناپذیر هست عنوان نمی کردند... البته سیاست چیز واقعا پیچیده ای هست و نباید انتظار داشت همه از آن سر در بیارن... پیامبر اسلام هم بنا بر مصلحت و منفعت مسلمانان در صدر اسلام با کفار پیمان صلح حدیبیه را امضا کرد و این به معنای تایید آنها از سوی پیامبر نبود.. بلکه مصلحت در آن زمان اینچنین اقتضا می کرد.
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    2 34
    ای کاش ....
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    178 4
    اصلا به آمریکا کار ندارم بگیم اصلا مرگ بر امریکا ولی اینا با این کارهاشون دارن دین رو نابود میکن علنا دارن به قرآن ایه اضافه میکنن
  • علی اصغر A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    191 3
    من دیگه حرفی برای گفتن ندارم خود تیتر این خبر گویاست !!!!!!!!!!!!!! خدایا اهدنا الصراط المستقیم .
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    106 4
    از علما انتظار داريم نسبت به اين تحريف قران موضع لازم را اتخاذ كنند. خبر اطلاع رساني كن.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    59 2
    استغفرا....
  • فرهاد IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    28 0
    چرا افراطی بازی در میارید خوارج و برا خودتون عبرت بگیرید خدا که نماد مودت و دوستی هستش کجا گفته یه کشور دیگه رو با مرگ خطاب کنیم آیه ی قرانشم بکنیم
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    31 1
    من بسیجی که چنین اعتقادی ندارم. لطفا این حرفها رو از قول من یکی که نزنید.
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    14 0
    آخه چه ربطی داره به هم...!
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    15 0
    برادر سعید! واقعا نمیدانم در کدام آیه قران "مرگ بر آمریکا" آمده است یا مفسرین بزرگ به آن اشاره ای داشته باشند! مگر اینکه تفسیر جدیدی ارائه شده باشد! اما خوب میدانم که قران برای انسان سازی از طریق افزایش دانش و تعقل و تهذیب نفس و خودسازی نازل شده است و تاکید کرده است اگر دیگران جنگ با شما را اغاز کردند، با آنها بجنگید! در قران تاکید هم شده است که از دشنام به بتان دشمنان خود اجتناب کنید!
  • سامان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    3 51
    منظورشون برائت از ظالمین و مستکبرین و کفار است فهم این نکته خیلی سخته
    • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      5 1
      نفهم خودتی
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
      7 1
      فهم اینکه ما از افکار افراطی شما بیزاریم چطور؟ سخته؟!!
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    12 0
    یکی نمیدونه این خبر راست هست یا فقط جنبه تیتر سازی و جلب مخاطب داره .والا این رسانه ها از بس حرف آدمارو پس و پیش کردن از یه طرف و از طرف دیگه از بس بعضی از این بزرگواران اینقدر افراطی عمل کردن که آدم به راست یا دروغ بودنش این خبر شک میکنه ،کاش کلیپ این سخنرانی رو میذاشتن تو سایت تا آدم مطمئن شه.اما دوستان عزیز حضرت علی ع میفرمایند که جاهل را نمیبینی مگر در دو حالت یا افراط یا تفریط
  • بی نام DE ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    5 0
    اون به ظاهر بسیجیانی که ترس از رویارویی با مشکلات خود ساخته دارن حتما برای فرافکنی باید همه چیز رو به گردن یکی دیگه بندازن!!! یه مدت میگفتین آمریکا دشمن دین مردمه؛ خوب چرا مردم کل دنیا که همیشه دارن تلویزیون ‍‍آزاد میبینن از راه به در و حریص نیستن!!! چرا فرافکنی میکنین؟!! چرا انقد مرد نیستین بگین ما با اشتباهات کهریزکیمون! باعث شدیم مردم از دین فراری شن؟؟؟ چرا نمیگین این شماها هستین که با رفتارای اشتباهتون تو دل هزاران فرزند شهید احساس سرخوردگی و هدررفته دیدن خون پدرشونو به وجود آوردین!!! شما اگه درست عمل میکردین نیاز نبود شعار بدین و مردم هم همه قبولتون داشتن!! کی الان احساس میکنه اگه فرزنش دستگیر بشه عدالت حکم میکنه و نه عقده!! اینه مملکت علی وار؟؟؟؟؟؟
  • بیات IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    4 1
    مطلب اساسی اینکه فرمودند عده ای در برابر ولایت فقیه اجتهادمیکنند درست است؛ حالاببینیم چه کسانی هستند : ولی امر مسلمین آیت الله هاشمی را از نیروهای موثر انقلاب میدانند که بارها تامرز شهادت پیشرفته اندوایشان را برای چندمین بارمتوالی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت منصوب میکنند ولی این مدعیان ذوب در ولایت آقای هاشمی را خائن؛ وطن فروش ؛آمریکائی؛لیبرال و.... می نامند ......حالا توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    4 0
    به اینا میگن مسلمون. یعنی مسلمون واقعی اینان .. ماها همه کافریم....
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    6 0
    "با بیان اینکه اگر بسیجیان امروز در کربلا بودند کسی جرأت حمله به خیمه حسین(ع) را نداشت " براي چنين ادعائي بايد در شرايط آنروز امت اسلام قرار بگيريد. مگر در ميان همان لشگر يزيد نبودند كسانيكه قيام امام مظلوم را فتنه اي در اسلام ميدانستند و قيام بر عليه امام حسين را عين صواب ميديدند و في سبيل الله !بر آن پيكر مقدس اسب تاختند.در روزگاري كه همه وسايل ارتباط و تبليغات در اختيار حاكم اموي بود و حتي در نمازهاي جمعه بعنوان بزرگترين تريبون تبليغاتي بر علي (ع) و اولادش ناسزا گفته و علنا باعث تفرقه در اسلام معرفي ميكردند. و بعد از به شهادت رساندن امام شهيد حتي نماز شكر بپا ميداشتند و عمر بر جنازه هاي خود نماز خواند اما بر پيكر شهدا نه. وگرنه امروز ادعا كه كاري ندارد كيست كه خود را يزيدي بداند!
  • آرمان IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    3 0
    اگر در دین ودیانت افراط شود تبدیل به افیون جامعه میشود.شیعه یعنی پشت سر پیامبر وامامان حرکت کردن نه سبقت گرفتن از آنها
  • راستین راشدی A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    5 0
    استغفرالله وربی.خدایا مارا با هیزومای تر مسوزان...
  • کیا IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    3 0
    برو توبه کن و بگو استغفرالله ربی و اتوب و الیک ............. هرچی دلشون میخواد میگن ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!