ایسنا نوشت:

مجتبی راعی درباره سئوال اخیر یکی از نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: «بهتر است همه کمک کنند هیچ چیزی مسئله ویژه‌خواران اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.»

این کارگردان سینما، درباره سئوال حمید رسایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه دلیل تساهل و تسامحی که وزیر ارشاد دربرابر توهین به مقدسات و ترویج اباحه‌گری با پرداختن به موضوعات غیرضروری در پیش گرفته، چیست؟ بیان کرد: «به نظرم بهتر است هیچ چیزی مسئله ویژه‌خواران اقتصادی بخصوص مسائل ثابت نشده را تحت‌الشعاع قرار ندهد.»

او همچنین گفت: «معتقدم جامعه اینقدر عاقل هست که واکنشی نشان ندهد تا مسئله ویژه‌خواران همچنان به عنوان یک موضوع اصلی باقی بماند و بحث ویژه‌خواران هشت سال اخیر در مرکز توجه باشد.»

در این‌باره همچنین حسن برزیده اظهار کرده بود: «آقای رسایی باید امروز متوجه شده باشد که آن دوره هشت ساله گذشته و او در این مدت هرکاری خواسته انجام داده است. او باید بداند که مردم به دیدگاهی رای داده‌اند که شرایطی فراهم شود تا مردم و هنرمندان در فضای عمومی بتوانند تنفس کنند. این تنفس یعنی اینکه آن‌ها بتوانند حرف خود را بیان کنند و خود را نشان دهند.»

58247

منبع: ایسنا