علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه امروز سه شنبه 17 دی نمایندگان مجلس به وزرای اقتصاد و علوم هم کارت زرد دادند.

دلیل حضور علی جنتی در مجلس پرسش حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود. علی جنتی به پرسش‌های این روحانی عضو جبهه پایداری پاسخ داد و گفت که توقیف روزنامه‌ها هنر نیست. (اینجا)

با این حال رسایی از توضیحات وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی قانع نشد و مجلس با  ۱۰۵ رأی موافق، ۹۷ رأی مخالف و ۱۸ رأی ممتنع از ۲۲۴ نماینده حاضر در جلسه، کارت زرد گرفت.(اینجا)

کاربران محترم خبرآنلاین می‌توانند نظرات خود را درباره این اتفاق به صورت کامنت مطرح کنند.

5757

کد خبر 331397

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 259
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    خیلی به جا بود. چون حواسش باشه این دفعه رو کار مطبوعات بیشتر نظارت کنه و بهشون تذکر بده.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      6 3
      باز اومدی؟؟؟
    • rezaperspolisy IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      5 3
      تو خوبی پسرم؟
    • ضد افراط IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      135 9
      بله جناب بی نام . اقای جنتی باید حواسش باشه که روزنامه ی 9 دی که به جز تهمت و افترا کار دیگری بلد نیست و همه رو به جان هم انداخته رو توقیف کنه، این رو بدونیم که بهترین حکم بین ما انسان ها خدا است. پس اینقدر عجولانه و احساسی قضاوت نکنیم. کارت زرد واقعا بی انصافی تمام بود........
    • علی A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      4 8
      همین منفی ها نشون ميده چقدر حرفت خریدار داره روزنامه ای که رسالتش ساخت دشمنه تهمت زدن به دیگران باید توقیف بشه
    • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      8 3
      شما نمی خوای دست برداری آقای بی نام؟ نگران نباش برادرانت در مجلس حرفت رو می زنن شما غصه نخور...!
  • حميد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    از اين مجلس چيزي بيشتر از اين نميشه انتظار داشت. دقيقا دارن بهترين وزيرها رو گلچين مي كنند. نفر بعدي احتمالا جناب دكتر ظريف.
  • حامد A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    فقط می تونم بگم آدم الان پی میبره انتخابات مجلس چقدر مهمه. وقتی رای ندیم. یه آقایی با سیصدهزار تا رای میشه نماینده کل مردم تهران و اینجوری به هر بهونه ای چوب لای چرخ دولت میذاره. آیا عبرت خواهیم گرفت؟
    • امیر A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      کاش می شد به بعضی از کامنت ها، 100 تا 100 تا مثبت داد.
    • میلاد A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      191 9
      نه متاسفانه، توی انتخابات ریاست جمهوری هم چقدر داستان داشتیم سر این مسئله که رای ندادن دردی رو دوا نمی کنه. رای دادن به یک کاندیدا می تونه نشونه اعتراض باشه حتی، ولی تو مغز خیلی ها نرفت که نرفت. چقدر باید گفت توی سیاست باید واقع بین بود باید به موقع تصمیم گرفت، انفعال مشکلی رو هیچ وقت حل نمی کنه.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    کاملا جناحی و نامردمانه بود انشالله انتخابات مجلس
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      لطفا توضیح بدید که با نشریاتی که توهین به مقدسات میکنند و به دنبال تفرقه هستند باید چیکار کرد؟ باید جایزه بهشون داد؟!!!!
    • فرهاد US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      بنظر من وزرایی که از این مجلس کارت زرد دریافت میکنن بعنوان یک افتخار در کارنامه آنها نزد مردم ثبت خواهد شد زیرا این کارت زرد یعنی اینکه وزرا کارشان را بدرستی انجام داده و در راستای خواست مردمی بوده که دولت راستگویان را انتخاب کرده اند
    • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      187 9
      انتخابات مجلس کیه؟
    • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      193 8
      نمیدونم چرا تو این مملکت هر عقیده مخالفی توهین به مقدسات و نشر اکاذیب و ... محسوب میشه آیا اسلام جایی واسه آزادی عقیده مخالف نداره بنده اون مقاله رو خوندم و شخصا باهاش مخالفم ولی انصافا توهین نکرده بود ، فقط نظر خودشو داده بود که خوب خیلی ها این اظهار نظرهارو نمی پسندند ولی راهش این نیست
    • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      56 7
      کاملا موافقم
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    بر خلاف نظر آقای بی نام که علی القاعده باید از عناصر خود سر باشند، مجلس شمشیر را از رو بسته و اگه خدا بخوتد در انتخابات آینده همه این افراطیون رو از مجلس کنار می گذاریم. به حول و قوه الهی
    • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      لابد با 0.7 درصد نه؟
    • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      235 9
      نه عزیزم با 18 میلیون بی نام دوم...
    • بی نام FI ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      197 8
      حتما این جماعت رو کنار می ذاریم . کسانی که با دو تاو نصفی رای نماینده شده اند بیشتر از این ازشان انتظار نمی رود .
    • بی نام NL ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      142 9
      + 13 میلیونی که تو انتخابات ریاست جمهوری رای ندادن ولی برا مجلس با دیدن این وضعیت رای خواهند داد
    • میلاد A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      63 8
      نه داداش با دوازده میلیون اختلاف با نفر دوم.
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    بسیار هم بیجا بود . اما از رسایی و رفقاش بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.زهی تاسف!
    • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      نتیجه رای ندادن میشه نماینده ای که نه حرف مردم رو می شنود نه مردم را می بیند فقط به فکر حفظ موقعیت خود است این کار ها هم واسه اینه که مردم رو از دولت تا انتخابات بعد جدا کنند تا دوباره گروهشون با تعداد کمی رای به مجلس راه پیدا کنن
    • تورج A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      این مجلس فعال بااین همه کارت رنگارنگی که داره به وزرا میده زمان احمدی نژاد کجا بود ،بابا دمتون گرم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      مجلس در رآس امور است.
    • رضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      بیجا بود؟توهین به امام معصوم و نص صریح قران در مطبوعات بیجا نبود؟شماها معلومه کلاً با اسلام مشکل دارید
    • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      کاش میشد مستقیما وزیر را برکنار کرد.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      چرا كمي عاقلانه نظر نمي‌دهيد. وزارتي به نام اسلامي را به دوش مي‌كشد چرا بايد بهاي گزافي براي عناصر ضد اسلامي بذل و بخشش كند. ضمنا چقدر هزينه براي ايجاد رفتار انساني و متعالي كرده‌اند..
    • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      کشور داره قولنج سیاسی میشکونه و هر گروهی سعی داره یه سهمی بعد از این قولنج داشته باشه.امید وارم مردم تو انتخابات مجلس هوشیار عمل کنند
    • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      100 8
      بي نام دوم لطفا اسلام رو خراب نكن
    • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      مجلس در راس امور است
    • علی A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      اگر کمی به کارنامه 4 سال آقای رسایی و ..... دقت کنید فکر کنم میشه متوجه هدفشان شد
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      اصلا نمیتونم تا انتخابات مجلس صبر کنم,
    • ناصر IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      خدارا شکر در تهران نیستیم که بگوییم نماینده شهرمان آقای....
    • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      مجلس دارای صلاحیت معلومه که در راس اموره. اما امروزه...
    • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      جناب آقا رضا مگر قبلی که همه اش از امام زمان(عج) خرج می کرد کار درستی می کرد؟ خواهشا چشماتو باز کن بعد افاضات نمایید!
    • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      یک سوال ذهنم رو خیلی مشغول کرده: این آقایون احساس تکلیف کرده در زمان دولت قبل کجا بودند؟ خواهشا یکی جواب بده. باتشکر از خبر
    • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      1.همه میدانیم روزنامه بهار الان در وضعیت توقیف به سر میبرد.2.همه میدانیم اسلام در شرایط منطقی و با ادله محکم با قلوب مردم البته توسط پیامبر اعظم(ص) رابطه برقرار کرد باید دنبال جواب قانع کننده برای ورود به بحث مطرح شده نه توسط یک مغرض سیاسی بلکه توسط اندیشمندان شیعه بود.3.همه میدانیم صاحب امتیاز روزنامه 9 دی کیست.
    • حامد A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      من به عنوان یک تهرانی به خاطر کوتاهی ام از مردم کشورم عذرخواهی می کنم
    • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      خوب بود اسلامی که شما آقایون از اون دم می زنید رو بهتر می شناختید اسلام با اجبار و زور مخلفه ، برای هر نظری و عقیده ای ولو عقیده مخالف حرمت قائله بهتر نیست همه تفکرات و عقاید مطرح بشن تا مردم بهترینشونو انتخاب کنن؟ آیا این نص صریح قرآن نیست؟ چرا اینقدر از عقیده مخالف ولو دروغ و اشتباه می ترسیم؟ آیا عقاید مخالف، قادرند دین رو از بین ببرن؟ آیا اون مقاله رو خوندید که اینقدر رگ گردنتون زده بیرون؟ و آیا با خوندن اون مقاله مذهب ما به خطر افتاد؟ یادمون باشه امیرالمومنین برای عقاید مخالف هم احترام فوق العاده ای قائل بود ...
    • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      منتظر پایان این مجلس هستیم
    • بی نام EU ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      174 9
      این مجلس با مردمهماهنگ نیست بهتره انتخابات زودتر برگزار بشه
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      178 9
      قدر زر زرگر شناسد،قدر گوهر گوهری بدیهی است که آقای رسایی نتونه شرایط امروز کشور رو درک کنه.نمیتونه واقعیات رو ببینه.
    • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      104 7
      فالله خیر الماکرین
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      55 11
      بازی است
    • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      71 7
      اینجاست که باید گفت داور دقت کن داور دقت کن!
    • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      111 7
      به نظرو داورا به سمت بعضیا غش کردن وباید به کمیته انضباطی شکایت برد
    • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      145 9
      انتخابات مجلس کی هست، میخوام به نمایندگانی رای بدم که بیخودی کارت زرد ندند
    • علی A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      169 6
      این مجلس رو فقط احمدی نژاد خوب می شناخت و مطابق شانش باهاش رفتار می کرد ....
    • بی نام EU ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      100 6
      این مجلس میدونه دوره بعد رای نمیاره میخواد از دولت تا میتونه باج بگیره که آقای روحانی ماتع خواهد شد انشالله
    • مردم IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      99 5
      به نظر من بهتر هست مجلس کل اعضای هیات دولت را به احضار کنند و به همشون یکی یه کارت زرد علی الحساب بدنکه این کار مزایایی هم به دنبال داره 1 : صرفه جوی در وقت هم برای مجلس وهم برای دولت 2 :برابری و عدالت3: 4:...5:...اگر هم به این کارت های زرد قانع نیستند میتوانند به همه مردم رای دهنده به اقای روحانی هم کارت زرد بدهند
    • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      143 6
      پاسخ به اونایی که با کنایه جمله ی "مجلس در امور است" رو به رخ میکشن. دوستان عزیز مجلسی در راس امور است که نماینده و وکیل مردم باشد.
    • بی نام FI ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      7 80
      تنها کارت زرد به جا همین بود اما اینکه باباشده مجلس کارت زدر بده خیلی بده. هر چقدر از کارت زرد وزیر اقتصاد بد گفتم از این یکی دفاع میکنم.
    • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      78 5
      در سرزمینی که سایه آدم های کوچک ٰ بزرگ است ؛ در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است. آفتاب این مجلس هم در حال غروبه ...
    • میثم IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      82 4
      مجلسی که زمان احمدی نژاد در ته امور هم نبود وحق استیضاح نداشت چی شده الان اومده در راس امور؟!
    • بی نام EU ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      72 3
      این مجلسی که ان قدر می گید در راس اموره در دوره احمدی نٍژاد کجا بودند
    • بی نام A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      63 5
      نمیدونم چرا این رسایی اصلا به دل نمیشینه
    • مهدی دل خون A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      33 4
      آقا رضا سلام قرآن مستقیم میفرماید که ربا جنگ با خداست که بانک های اسلامی ایران در دادن وگرفتن آن کوتاهی نمیکنند اسلام میفرماید دست دزدها و مخصوصا دزدهای بیت المال باید قطع بشه امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی ووو ولی اسلام با انتقاد مخالف انتقاد و یا اظهار نظر اگر به کسی ویا آبروی کسی آسیب نرسد مخالف نیست چه بسا زمان پیامبر مهربانی ها از ایشان انتقاداتی میکرند ولی آن بزرگوار با مهربانی پاسخ میدادند وهیچ وقت با عصبانیت پاسخ نمیدادند با تشکر
    • بی نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      17 1
      یادم نمیره سخنرانی احمدی نزادرو که رنگ سبز پرچم ایرانو آبی کرده بودن و این انحراف کمترین جسارت اون دوران بود که وجدان و رگ غیرت هیچ نماینده ای را نوازش نکرد!!!!!
    • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
      1 3
      چرافقط كوچك زاده ورسايي رومقصرميدانيد درحالي كه 105نماينده نيزبااين دونفر همراه بودند
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    49 13
    عملكرد مجلس كاملا شبيه مجلس سنا آمريكا شده!
    • بی نام US ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      25 2
      سنای آمریکا علیه مردم خودش کاری نمی کنه
  • پیمان IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    89 3
    خدایی این نماینده ها ی احمدی نژاد دیگه شورشو درآوردن....
  • منصور A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    56 3
    با این وضعیت کارتای زردی که مجلس داره میده بعید به نظر میرسه حتی نیمه اول هم بدون اخراجی تموم شه. برادران مجلسی بنظرم بی بصیرتیه اول کار دولت و این همه کارت
  • ایران IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    54 4
    مجلس ، قهرمانی پیوندتان مبارک
  • مريم A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    111 6
    اين نماينده ها وزيراي احمدي نژاد رو ميخوان كه به هيچ حسابشون كنند و تره هم براشون خورد نكنه نه اين وزرا كه هم و غمشان مملكمت است نه سياست ..
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    68 11
    این کارتا زرد نتیجه عقب نشینی وباج دهی روحانی به نمایندگان احمدی نزاده
    • حامد A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      73 5
      چی میگی شما؟! اگه باج میداد که کارت زرد نمی گرفت عزیز. بالعکس نتیجه باج ندادن به مجلسه
  • مرتضی A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 3
    این مجلس فقط قصد کارشکنی در کابینه دولت را دارد.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 5
    حنای این آقایون برای ملت رنگی نداره
  • علي KW ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 4
    با حضور مردم در انتخابات آينده مجلس بساط اين سنگ اندازي ها جمع خواهد شد .
  • رضا A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    70 4
    اگر جلوی تندروها گرفته نشه بیچاره میکنن این ملت رو.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 113
    به جناب معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد زور آمده که رپیسش کارت زرد گرفته و می خواهد از بینندگان سایتش هزار آفرینبگیرد
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    39 6
    جریان مجلس وعده خاصی که این برنامه ها رو جاری میکنن شده جریان روباه و شیر کلاه آقای دولت روحانی کلات کو!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    کاملا جناجی، بیمورد و بی دلیل بود. دوستان عزیز ایشالا انتخابات بعدی این نماینده ها در مجلس نخواهند بود.
  • میثم ایرانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    بنظرم با این جواب سر بالایی که جناب جنتی دادند حق نمایندگان بوده که بخواهند کارت زرد بدهند ... کاش وزرا جوابهای منطقی به نمایندگان بدهند که اینگونه نشه ...
    • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      8 3
      سوال بي منطق اصلا جوابش سكوته، جوابي نميخواد!
  • مریم IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    مجلس دیگه هیچ کاری نداره جز استیضاح وزیرا. بابا کشور و داره آب می بره ما داریم دنباله چا میگردیم آب و بریزیم اون تو
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      39 6
      مريم خانم شما خودتونو ناراحت نكن، چه ميشه كرد اينطوريه ديگه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    آقای جنتی و مراجع قضایی به تخلفات و ویژه خواری های نشریه نه دی رسیدگی کنند شاید آقای رسایی اقناع شدند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    بسیار بیجا بود و هیچ منطقی حاکم نیست فقط اصول گرایان تاب تحمل این دولت را ندارند والکی بهانه میگیرند البته اخر عمر ریاستشان است
  • احسانی رودبار A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    فکر نکنم کار درستی باشه چون هنوز زمان زیادی نیست از انتخاب وزیران همش چوب لای چرخ گذاشتن درست نیست
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    علی جنتی یک ایران پشت توست
  • مرتضی A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    لجبازی کودکانه!!!! اما امروز رئیس جمهور جواب خوبی داد: برخی از گروه ها بدونند که نمی تونند با این کارهاشون دولت رو در مسیر عصبانیت قرار بدن
  • بی نظر IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    مجلسی که فرمایشی باشه همینه اینها فقط زنجانی و مرتضوی رو دوست دارن اما این مجلس خیلی وقته از ملت کارت قرمز گرفته راستی خبر آنلاین چرا نظرات منو نشون نمیدی نکنه تو هم...
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    98 8
    واقعا مسخره اس کشور تعطیل که هست خب یه دفعه رسما اعلام کنند
  • shahrzad IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    مجلسی که افرادش با 50 تا 300 هزار رای انتخاب شده باشند، از این بهتر نمی شود. امیدوارم در انتخابات بعدی مجلس، هم مردم بیشتر شرکت کنند، هم تقلب نشود تا معلوم شود چند نفر از این افراد فعلی در آن باقی خواهند ماند
    • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      دکتر حداد عادل بیش از یک میلیون و صد هزار رای آورد وکمترین نماینده تهران بیش از 200 هزار رای بود
    • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      176 9
      جنتي هم ميذاره!
    • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      31 5
      بی نام جان محمدرضا خاتمی مجلس ششم 2میلیون رای آورد
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    نخوندم كه دليلش چيه اما با توجه به شناختي كه از اين مجلس است بطور كلي ميشه گفت خيلي كار اشتباهي كردن نماينده ها!
  • مردم A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    197 9
    این مجلس درزمان احمدی نژاد با آن همه تخلف و قانون دورزدن ساکت بود و اگرم صدایی در می آمد فورمالیته بود اما حالا که یک دولت مردمی میخواهد کار بکند هم بعضی مجلسی ها هم تندروها هی سنگ به پای دولتی یازدهم که بارمنفی دولتهای احمدی نژاد را دارد میکشد میزنند در حالی که اگربه این روند ادامهدهند برای قدرت نمایی فقط به خودشان و کشور لطمه میزنند کاش دست از جناح بازی همه بر میداشتند و کمی هم به فکر مردم و مشکلات کور و مردم بودند اینها پیش وجدانشان شرمنده خواعهند شد 2روز قدرت میگذرد و روسیاهی برای ذغال میماند!
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    متاسفانه آقای رسایی رو همه میشناسن... کار ایشون کاملا بی جا بود، من واقعا از بابت وجود چنین نمایندگانی در مجلس بسیار متاسفم.
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      148 7
      منهم به عنوان یک فرزند روحانی واقعا از وجود چنین آدمی متاسفم ولی نمیدونم چرا مردم رای میدن بهش
  • hamed DE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    حقش بود.......نوش جانش.....ان شاا.. به زودی قرمز....
    • میلاد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      14 3
      شما خواهشا دیگه کامنت نزار !! منفی ها رو ببین !!!!!!!
    • امیر IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      53 7
      بایرن مونیخ چه خبر؟ :|
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      31 4
      جنای امیر! بایرن مونیخ اسم تیمه شاید منظورت شهر مونیخه.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    اگه مجلس فعلی غیر از این عمل کنه باید نگران بود این نشون میده دولت داره کارشو درست انجام میده
    • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      آفرين!
    • سعید A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      226 8
      ایولا
    • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      این کامنت خیلی لایک داره گل گفتی
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      214 9
      در سرزمینی که سایه آدم های کوچک ٰ بزرگ است ؛ در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است. آفتاب این مجلس هم در حال غروبه ...
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    دوستاني كه ميگن در انتخابات مجلس آينده چنين ميكنيم و چنان ميكنيم ظاهرا برادران شوراي نگهبان رو فراموش كردن!
  • بنده حقیر حضرت حق IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    102 4
    به نام پروردگار یگانه این مجلس با نطقهای خاطره انگیر احمدی نژاد درباره جایگاهش و توهین به روسای جمهور با فضیلت سابق و نازلترین سطح از تبلور خواست مردم در اندیشه های آنها و رفتارهای کاملا جناحی شناخته شده و البته با توجه با همانگی آن با پاکترین !!! می ترسم عنوان پاکترین !!! بمجلس بعد از انقلاب رو به یدک بشه. البته خیلی هم دور از دسترس نیست با این همه استعداد مخفی. خداوند یکتا به همه ما رحم کند آمین با رب العالمین
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    168 9
    کلا این نمایندهای مجلس دوره احمدی نژاد کجا بودند نکنه لولو باخودش برده بود که هنوز چند ماه از کار این دولت نگذشته این همه کارت زرد و طرح سوال از وزرا می شود کاملا جناحی عمل میکنند کاش روحانی اهل اعتدال نبود و مثل آن اقا تو مجلس اعتراض میکرد به این نمایندها انشاا... دور بعد باید این نمایندها بازنشست شوند
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    مجلسی با این ترکیب و تفکر اصلا ارزیابی نداره....فقط داریم روزشماری می کنیم تا پایان این دوره.....مثل آخرین روزهای احمدی نژاد.
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 5
    کار مجلس واقعا جناحی شده فقط با این کاراشون چوب لای چرخ تلاشهای دولت واسه تنش زدایی میزارند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 4
    جريان اصولگرا و نمايندگان ان در مجلس يك استراتژي دارند و انهم اين است كه به هر روش و استفاده از هر ابزاري نگذارند دولت روحاني موفق شود .چون به خوبي مي دانند اگر روحاني موفق شود نه تنها مجلس و دولت بعد بلكه سالها از صحنه سياسي حذف مي شوند. و احضار وزيران و كارت زرد نشان دادن ها و مانع درست كردن براي مذاكرات هسته اي و.... همه در راستاي همين استراتژي مي باشد.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    جنتی دوست داریم، با این نمایندها مقابله کن انشا الله سری بعد دیگه نیسندشون
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    این مجلس را قبول نداریم دیگه حتی نمیتونم بگم اقلیتی در مجلس وقتی کار به این کارتهای زرد پی در پی میکشد دیگر قضیه جبهه پایداری نیست کل مجلس رو در روی دولت ایستاده و متاسفم که ریاست جمهور چرا با این نمایندگان ملاقات میکند جواب سلام اینها را دادن هم اشتباه است از سیاست داخلی تا خارجی این افراد کلا پی تبار احمدی نژاد جلیلی و امثال اونها هستند. ایکاش مقام معظم رهبری فکری به حال اینها میکرد سکوت رهبر اینها را گستاخ کرده این دوره تمام میشود اینها مقابل ملت ایستاده اند و سال دیگر ملت تقابل را نشانشان میدهد. باید بروند در پارکهای محلشان.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    125 8
    مجلسیها روز بروز در افکار عمومی مفتضح می شوند
  • فرغط A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    50 3
    آقای جنتی فردی روشنفکر منصف و بسیار شخص باوجدانی است. من فکر میکنم سخنان امروز ایشان باید بصورت کتابجه ی منتشر شود و در اختیار دانشجویان رشته های مرتبط با روزنامه نگاری و جامعه شناسی قرار گیرد منکه از سخنان ایشان واقعا لذت بردم ضمنا مخالفان ایشان همانهای هستند که اصلا به انتخاب ایشان رای نداده بودند و از ان موقع دنبال بهانه میگردند.
  • بی نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    زنده باشی مجلس. انشاالله که همیشه سایه مجلس بر سر ملت مستدام باشد. اگر مجلس نباشد دولت دیکتاتوری تشکیل می شود.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      37 7
      مرده باشند افراد دونی مثل شما که بیخود از مجلس ناکارامد دفاع می کنی
  • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 4
    وزیری که این کارتها بگیره یعنی کارش درست انجام داده. چون افراطی ها از این که جامعه با نشاط، پر انرژی و امیداور باشه رنج م یبرند و نانشان بردیه میشه. توجه هم بکنید این کارتها از سوی جریان افراطی پایداری داده میشه و البته نمایندگان که از دولت کینه دارند هم برای ابراز کینه ورزی شون رای میدن لذا بی ارزش هست
  • مجید A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    62 2
    کاش نظرسنجی کلی درصدی میذاشتینن که موافق کار مجلس هستید يا نه ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    منکه خوشهالم این مجلس داره به خودش کارت قرمز میده اما متوجه نیست .درانتخابات مجلس یک پاک سازی درس حسابی رخ خواهد داد
  • پژمان IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    52 3
    به نظر میرسد مجلس هیچ همکاری با دولت نمی کند و این به نفع مصالح مردم نیست
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 4
    و بازهم رسایی ....
  • تقوی منش A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 3
    این کارت زردها فقط و فقط ناشی از عصبانیت دوستان محترم جبهه پایداری از قدرت بالای درک وفهم مردم است وبس . و این نوع برخوردها با دولت مردمی روحانی یعنی توهین به شعور ملت و اوج خود کامگی و استبداد .
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 4
    آقایون کدام مردم را نمایندگی می کنند ؟ فراموش نکنید زیر ذره بین مردمی هستید که روزی گریبانتان رامی گیرند.
  • محسن GB ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    بدون شک دغدغه اصلی عمده نمایندگان محترم مجلس, نه رفع مشکلات مردم, بلکه بازیهای سیاسی و جناحی است و این را بسیاری از مردم شریف ایران میدانند (نمونه اش هم استقبال مردم خوزستان از استعفای چند وقت پیش نمایندگان استان بود!!!!) بنابراین از چنین مجلسی چیزی جز این انتظار نمیرود. نماینده ای هم که بخواهد حرف حق بزند که سروکارش با قوه قضائیه است.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    51 3
    کاملا مشخص است نمایندگان جناحی عمل میکنند . امیدوارم امید مردم تازمان انتخابات مجلس باقی بماند تا به نمایندگان جناهها نه مردم نشان دهیم اعتدال چیست
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 4
    سواستفاده مجلس از حق سوال کردن است.همه میدانند که رسایی هدفی غیر از خدا ودین ومردم را دنبال میکند.حکایت کبک است که سرش را زیر برف کرده وفکر میکند مردم احمقند.
  • یحیی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    خدا نسل همه ی کسانی که خواسته یا ناخواسته به مردم و دولت و کشور ضربه میزنن رو از رو زمین برداره
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    121 6
    با هر کارد زردی که میدهند دهها کارت زرد از مردم دریافت میکنند اگر میفهمیدند!
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    80 4
    تا پایان این دوره نمایندگان صبور باشید . پاسخ تندروهای مجلس در دوره بعد توسط مردم داده خواهد شد.
  • م.ر. امین A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    73 4
    درود بر علی جنتی مرد با تدبیر و فقیه اسلام شناسی که از بیت فقاهت برخواسته و خودش دینشناس است
  • میلاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    55 6
    شما ببینید به چه دلایل ...به آقای جنتی کارت زرد دادن !
  • ایرانی US ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 5
    خسته نباشید .اقای رسایی وهمفکرانش مخالف وزیر ارشاد روحانی هستن حالا جنتی باشد یا کس دیگر
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 3
    سلام : آقایان امثال رسایی، کوچک زاده،بذرپاش تمام دولت قبل را مملو از خوبی می دیدندوتعریف تمجیدشان ازدولت گوش فلک را کر می کردوبرعکس دولت جدیدرا بااین عمر کمش منبع تمام مشکلات اخلاقی واقتصادی کشور می دانند ونطقشان بشدت باز شده است .کسی نیست به اینها بگوید نماینده یامسئول از هرجناهی باشدمردم دوست دارند آنها متعادل،باصداقت واهل منطق باشندبازبان ساده تر به نام رهبری جلوترازولایت حرکت نکنند.
  • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    62 4
    مجلسيا مراقب باشن از مردم كارت زرد نگيرن!
    • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      3 11
      مردم به مجلس سر بد اخلاقی هاییکه با احمدی نژاد کردن و کاری درجلسه رای اعتماد به کابینه کردن از ملت کارت قرمز گرفتن چه برسه به کارت زرد اونجام آقای رسای از داداش که خود در فتنه حضور داشت با جان ودل دفاع کرد امیدوارم خبر انلاین چاپ کند
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    46 3
    می گم بهتره وزرا رو دسته جمعی استیضاح کنن. چیه این سوسول بازی کارت زرد؟؟!! ما حوصله این کارت بازی هارو نداریم. دوست داشتید می تونید رییس جمهور رو هم استیضاح کنید. کی به کیه؟؟!!!
  • همایون IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    52 2
    بذار هر چقدر می خوان کارت زرد بدن یا احیانا استیضاح کنند مهم آدما نیستند مهم مشی و برنامه ای که قراره اجرا بشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    65 3
    وای بر ما که رسایی نماینده ما باشه . آدمی که در لباس روحانیت و به نام امیرالمومنین بدنبال منافع مادی و حزبی خودش باشه
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    70 4
    به اميد خدا در انتخابات بعدي، خانه ملت را هم مانند دولت از وجود عناصر تندرو و خردگريز پاک خواهيم کرد.
  • علی A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    44 6
    کدوم مجلس ؟؟؟ کدو رای !!! شوخی مکنی دیگران باور می کنند و هم خودت که مثل ملانصردالدین را بهتر بلدی.
  • سمنانی A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    50 5
    کارت زرد نه کارت جبهه پایداری.....این مجلس بیشتر از جبهه پاداری هستند ومخالف هستند با همه جز خودشون.بسته دیگه بابا.چرا اینقدر منفی گرای میکنید؟؟ملت رو آسی کردید.والله به قرآن
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    84 1
    زبان این مجلسیها رو یکی مانند خودشان بلد بود و آن هم کسی نبود جز احمدی نژاد!!
  • عاصی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    64 3
    ادم یاد سریال ابوعلی سینا و دکتر قریب میفته ,اخوندهای عامی این دو سریال عالم را تکفیر ومدرسه را اتش میزدند.
  • رضا IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    59 3
    مجلس مجلسی نیست که با افکار اقای روحانی همداستان باشد راه خودش را می رود در دولت قبل با همراهی بیش از حد بادولت ملت را بیچار ه کردند ودردولت جدید با مخالفت کردن به رای وعقیده دولت احترام نمی گذارند افکار اقای روحانی اگر اجرایی شود کشور ما ثبات ب یشتر پیدا خواهد کرد ومردم از اقشار مختلف به حقوق خود خواهند رسید مردم باید در انتخاب افراد دقت لازم را داشته باشند که افرادی معتدل وکار امد را به مجلس بفرستندمردم باید برخواسته های خود به طرق مختلف اصرار بورزند واگاهانه تر تصمیم بگیرند
  • علي223 A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    64 2
    بنظر من اين گروه از نماينده ها اگر چاره داشتند روحاني را بركنار مي كردند اما چون فعلا همچه قدرتي ندارند چنين كارهايي مي كنند ايكاش بجاي اين كارتاي زرد بفكر مردم مي بودند و با دولتي كه بارقه نور اميدي در دل مردم ايجاد كرده همراهي مي كردند
  • حسن IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    72 3
    من حرفهای اقای رسایی را خواندم واقعا خندیدم اینها مثل کبک سرشان را کردن زیر برف فکر میکنند کسی انها را نمی بینه اقای رسایی ان ملتی که شما میگویید ما هستیم ولی شما را قبول نداریم اینقدر هم چوب لای چرخ دولت نکنید
  • اعتدالي A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    53 2
    ريشه اين نگاه بد بينانه مجلس به دولت در نتايج انتخابات 24 خرداد امسال مي باشد وگرنه در دولتهاي قبلي كي صحبت از كارت زرد بود ايكاش نماينده ها اينقدر خود را بازيچه برخي از گروههاي قدرت مخاالف روحاني قرار نمي دادند و خودشان فكر مي كردند و تصميم مي گرفتند برخي از آنها نگران اينند كه آقاي روحاني دستور داده با سران مفاسد اقتصادي برخورد شود لذا هر روز چوب جديدي لاي چرخ دولت مي گذارند تا موضوع تحت تاثير قرار گيرد.
  • سیما IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    52 1
    به نظر من همه این جریانات از جای دیگری سازماندهی میشن اینها زخم خورده های انتخابات هستن که دارن انتقامجویی می کنن اینها از مردم زخم خورده ان اینها نمایند های ما نیستن
  • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    هفت سال در دولت قبل سکوت کردند بیچاره ها .چون اگه چیزی هم میگفتن بی فایده بود طرف کار خودش رو میکرد حالا که دولتی شکیبا و منطقی و مورد احترام مردم آمده باید کارت زرد بدن
  • صالح IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 8
    این جریانات سیاسی دین را هم به بازی گرفته اند دین شده دستاویزی برای مقاصدشان آقای رسایی دست بردار ، لااقل دین را وارد بازی های خودتون نکن
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 29
    کاربجایی بودبیجا بود؟توهین به امام معصوم و نص صریح قران در مطبوعات بیجا نبود؟ کاری به رینات سیاسی ندارم.
  • ارش IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 5
    بسیار بیجا بود
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 3
    ایشالله در مجلس بعدی شاهد حضور آدم هایی خواهیم بود که به معنی واقعی کلمه دلسوز ایران اسلامی هستند نه گروهی که با ایجاد تقابل با دولت به جای پیشبرد مملکت به طرح مسایل سطحی پرداخته و وقت کشی می کنند اصلا یکی بیاد کارکرد واقعی اینا رو که با رای مردم این صندلی ها رو اشغال کردند بررسی کنه این دسته آدما می خوان افکار عمومی را به سمت دیگه ای منحرف کنند تا عملکرد ضعیف و وقت کشی های خودشون در لایه های این بگو مگو ها پنهان بماند
  • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    21 2
    کاملا سیاسی است چون زمان احمدی نژاد با اینکه این همه قانون را دور میزد مجلس کارت زرد نمی داد امیدواریم نماینده گان به جای اینکه وقت خود را صرف لابی کردن برای دادن کارت زرد کنند به وطیفه خود که حل مشکلات اساسی مردم است بپردازنند
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 4
    این کارها سیاسیه.این اقایون چرادردولت قبلی جرات کارت کشیدن نداشتن؟8سال اومدندوزدندوخوردندوایران عزیزو به ویرانی کشیدندورفتند.8ساله قبل این اقایون کجابودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام RO ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 2
    جناب آقای رسایی و اطرافیانشون متاسفانه هنوز تو شوک انتخابات ریاست جمهوری و شکستی که خوردن هستن.... و اینجوری با چوب لای چرخ دولت گذاشتن میخوان عقده هاشون رو خالی کنند. یادمون نرفته دولت قبل با افتضاحاتی که به بار میاورد رو و اینکه اون موقع این آقایون کارتشون رو گم کرده بودن.....
  • حسن A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 4
    سلام برجنتی پسر.همهایران باتوست/////
  • وحید EU ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 5
    با کیهان چرا برخورد نمیشه که بیشتر از همه اجاد تشنج و تفرقه می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جهان A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 4
    اين مجلس مورد قبول ملت نيست
  • دوستدار پیشرفت A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 5
    با کارت زرد می خواهند دولت مردمی را ضعیف نمایند.به خدا این کارها عاقب خوبی ندارد.شما که مسلمانید می دانید هر عملی به خود انسان برمی گردد نکنید این کارها ؛ کمک به دولت کنید تا مردم کشور سر زنده و بالنده شوند
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 4
    بعید میدونم با وجود شورای نگهبان نماینده های دوره ی بعد تفاوت خاصی بکنند.
    • بی نام EU ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      3 7
      خواهشا آیه یاس نخونید، ما به وظیفمون عمل میکنیم. دیدیم که بالاخره خواست ملت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری جواب داد
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 2
    ماه هاست که خود مجلس کارت قرمز از ملت گرفته بالاخره انتخابات هم می رسه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 2
    وزرایی که از مجلس کارت زرد گرفتن باید مایه ی فخرشون باشه چون باید 100 درصد بدونن کار درستو انجام دادن
  • بی نام EU ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 56
    95درصد نظرات را فراریهای خارج از کشور میدن
    • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      28 5
      تو کجا فرار کردی عزیزم؟!!! همه با وی پی ان میان بنده خدا!!
    • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      1 1
      وای!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام FI ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 5
    مجلس احمدی نزادی به درد نارمک میخورد.
  • سید A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    5 64
    باید به تمام وزرای این کابینه کارت قرمز داد.تو این چند ماهه غیر شعار دادن چیکار کردن
  • قاسم A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 3
    کشور فقط زمانی طعم آزادی بیان رو میچشد که اطولگراهای افراطی دستشان از این مجلس کوتاه شود! این مجلس همون مجلسی هست که 2 سال ( 90- 92 ) در بدترین شرایط و اوضاع اقتصادی ملت رو کاملا رها کرده بودند! انشالله در انتخابات بعدی مردم جواب این همه بی مهری ها و توهین هایی که به شعورشان شده است را خواهند داد!
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    این مجلس از روز اول شروع به کار دولت و وزرا بدون اینکه اهمیتی به صحبت های وزرا دهند و حتی گوش کنند چه میگویند فقط کارت زرد گرفتن دست از سر کینه توزی و عقده گشایی در جهت چوب لای چرخ دولت گذاشتن مدام کارت زرد بی دلیل و بیجا میدهند!!!
  • متاسفانه بی نام DE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 2
    بنده متاسفانه این مجلس را نمایندگان اکثریت جامعه نمیدانم. اکثر اظهار نظرها جنبه مخالفت سیاسی دارد.
  • سامان A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 2
    اقایان نماینده گان منتظر کارت قرمز مردم باشند
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 6
    دوسال صبر کنين حله
  • جواد A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 2
    لااقل یکی غیر از رسایی رو جلو میانداختن که تابلو نباشه دارن انتقام جویی میکنن
  • در حسرت محمود US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 40
    هروقت یاد مظلومیت وزیر سابق ارشاد و معاون های قهرمانش که مثل کوه در مقابل زیاده خواهان و فتنه گران ایستادند می افتم با خودم می گم ببین کجا ناشکری کردیم که به این روز افتادیم البته همه می دونن چرا. برای اینکه چند نفر اصولگرا نما توهم ورشون داشت و فکر کردند تو مردم قدر و منزلتی از خودشون دارند و بعد که سنگ رو یخ شدند تازه انگشت حسرت به دندان گزیدند از اشتباهشون که اونم بی حاصله . حالا هم بایستی سه سال و هفت ماه صبر کنن تا دوباره احمدی نژاد بیاد. البته این امکانم هست که بعد از انتخابات مجلس که همه اصولگراهای واقعی میرن تو مجلس بتونن هرچه زودتر طرح عدم صلاحیت روحانی رو تصویب کنن.
    • آرش IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      21 6
      شما حالت خوبه؟
    • بهار DE ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      13 5
      اگر خیلی در حسرتشی بفرستیمش آمریکا پیشت تا چند صباحی هم اونجا رو مدیریت کنه. اونوقت فکر کنم بخوای برگردی ایران
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 1
    بسیار متاسفم برای مردمی که نماینده اش حمید رسایی باشد!
  • سپهر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    17 0
    این مجلسیا دارن از ادب و سعه صدر این دولت سوء استفاده میکنن. الان دولت قبل بود رئیس دولت میگفت بذار انقدر کارت زرد بدن تا.... سال آینده به یاری خدا به خیلی از «نمایندگان» مجلس کارت قرمز نشون میدیم.
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 1
    سلام نمی دانم این آقایان تا این چند وقت پیش کجا بودند . وقتی که پول تفت ایم مملکت توجیب بعضی ها میرفت و..... . خداوند اگر هنوز فلبشان خیلی سیاه نشده است هدایتشا ن کند. البته هیچکس حق ندارد به مقدسات توهین کتد.
  • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    21 2
    چقدر نق میزنید بزارید مجلس بعدی درستش می کنیم انشائ لله
  • منتظر A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    26 4
    عاشق اون روزیم که روحانی،خاتمی،هاشمی اسامی کاندیداها مورد نظرشون رو نشر میکنن چه خبرگان...چه مجلس....عاشقتم.....
  • بی نام EU ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    34 4
    اینشاالله ملت کارت زرد را با قرمز جواب خواهند
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 39
    کاملا بجا بود
  • سينا قنبرپور IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 0
    دم آنهايي كه در انتخابات مجلس نهم شركت نكردند تا ما شاهد ورود كسي چون حميد رسايي به مجلس آن هم از پايتخت شويم گرم .
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 31
    عالی بود
  • ماهو A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 3
    این مجلس عاشق احمدی نژاد بود باهاش اون کار وکرد وای به حال روحانی که باهاش دشمن خونین به هر حال این نیز بگذرد
  • اهورا IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    36 4
    درب مجلسی رو که در برابر از بین بردن کشور توسط دولت قبلی سکوت کرده بود رو باید گل گرفت.....
  • بی نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    36 4
    تهرانی ها با این نماینده خوشفکرشان کمی خجالت بکشند...
  • هدی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    22 2
    طبق معمول غرض ورزانه بود.
  • ramin A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 4
    اينايي كه كارت زرد دادن همونايين كه حقارتشون رو در تصور تخريب يك نماينده زنده ميكنند جز تاسف كاره ديگه اي نميشه كرد
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    32 2
    درود بر جنتی/ مرگ بر افراطیها/ مردم در انتخابات بعدی کارت قرمز یهشون میدن
  • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 1
    واقعا اینها چجور نمایندگانی هستند؟ بجای اینکه در این اوضاع به فکر راهکار برای حل معضلات مملکت مثل بیکاری، اعتیاد، محیط زیست، رفع تحریمها و .... باشند و با دولت همکاری کنند ، برعکس سنگ اندازی می کنند و بخاطر منافع جناحی به وزرای دولت گیر میدن. واقعا که...
  • بینام A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 1
    ای کاش اقای رسای به جای این همه داد بیداد سیاسی یقه دولت را برای بهتر شدن وضع معیشتی مردم میگرفت نه بحثهای که دردی از مردم دوا نمی کند البته سوار از پیاده خبر نداره ایشان گرسنگی نکشیده و جلوی خوانواده برای یک کیلو گوشت شرمنده نشده که با صدای قرا و طشکم سیر حرف میزنه مردم تهران که میدونند نماینده هاشون توی مجلس اینقدر نفوذ دارند باید عاقلانه انها را انتخاب کنند انشالله
  • بی نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 4
    مجلسی که مجلس نباشد مجلس نیست
  • بی نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 59
    به نظر کار مجلس درست بود و آقای جنتی در حد و اندازه وزارت ارشاد نیست
  • سیدجواد عنوانی A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    16 2
    شاهد آخرین دست و پای راست محافظه کار افراطی هستیم . خدا از معاصی ایشان بگذرد .
  • بی نام EU ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    22 2
    واقعا متاسفم برای این مجلس
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    10 5
    بدا به حال کسانی که اسلام و قران و ائمه و رهبری و... دستاویزی برای رسیدن به امیال خود می کنند و بدتر به حال کسانی که کورکورانه پی آنها را می گیرند. تا بوده همین بوده. قران سر نیزه ها کردن و به نام اسلام سربریدن و حسین حسین گویان اسلحه کشیدن و....
  • بی نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    بنظرشما رسایی نتیجه حضور مردمه یا عدم حضور؟
    • رضا A1 ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      1 7
      حضور
  • منصور A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 2
    مجلس هم باید مثل دولت قبل پاکسازی بشه تا عناصر خود شیرین کن اینجوری چوب لای چرخ دولت نذارن
  • بی نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    ای بابا!وزیر ارشاد مملکت باید بیاد تو مجلس برای اینکه آقای رسایی و رفقاشو راضی کنه بگه:بخدا منظورم این بود که لالاییو اینا اشکال نداره!بس کنید بابا
  • بی نام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 2
    فیفا اعلام کرد , کلیه ی کارت زرد ها بخشیده می شود. الکیه!
  • بی نام IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 2
    مجلس در زمان دولت نهم و دهم خواب بود الان یادش اومده که کارت هم داره هی صادر میکنه مثل کارت کاملا بی جای وزیر اقتصاد ، در جایی که آقای بهمنی با اظهار نظر های غیر کارشناسی هرروز باعث بالارفتن تورم میشد اصلا انگار مجلس تو وجود نداشت اما حالا با یک اظهار نظر آقای سیف سریع کارت زرد به وزیر اقتصاد دادند هاشا به دقت.....
  • ايماني IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 2
    چون داد عادلان به جهان در بقا نكرد،...، بيداد ظالمان شما نيز بگذرد
  • بی نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    15 1
    عارف مردم منتظره حضورت در مجلس هستن
  • popo IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 2
    انتخابات بعدی در راهه جناب آقای رسایی حامی پاک ترین دولت تاریخ
  • هوسرو IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    15 1
    کاش رای می دادم. واقعا از خودم متاسفم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 3
    کاملا سیاسی بود, مانند تمام امور دیگر در این مملکت.
  • م IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    15 1
    با سلام. از معاونت محترم مطبوعات عاجزانه تقاضا دارم با اعلام میزان یارانه دریافتی هفته نامه 9 دی، متعلق به آقای حمید رسایی، روشنگری کنند تا معلوم شود که انگیزه آقای رسایی از قانع نشدن چیست! ایشان شک نداشته باشند که دولت جدید(متکی به آرای مردم) است و برای قانع کردن مردم بر سر کار آمده است و تنها قادر است نمایندگان واقعی مردم را قانع کند.خداوکیلی این نماینده برود با خود و خدا خلوت کند و ببیند چه نسبتی با نصف به اضافه یک مردم تهران دارد که کسوت نمایندگی آنان را بر تن کرده است. مشکل ایشان و همفکرانشان رسوایی پس از رسوایی به بار آمده از دولتی است که مستظهر به حمایت بیدریغ امثال ایشان بود!
  • بی نام A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 12
    رسایی سیاسی
  • رضا A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 3
    وقتی کارت هدیه میگیرن کارت زرد ندن چیکارکنن؟؟؟؟!!!!!!
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 1
    این نماینده ( رسایی این نماینده (رسایی) همیشه نقش منفی بازی کرده همیشه مثل گالیور ایه یاس میخونه در هیچ موردی نقش مثبت نداشته اینم میخواد اینطوری خودشرو به عنوان یک لیدر مطرح کنه اگر جنتی باز مطابق میلش صحبت میکرد باز نقش منفی داشت
  • جواد A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 2
    دادن کارت زرد پروژه هدف داریه که مجلسیا تازه کلید زدن و این کار رو همچنان ادامه خواهند داد تا قبل از پایان دورشون در دو سال آینده بتونن چندتا وزیر رو استیضاح کنند.
  • بی نام NZ ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    20 1
    جنتی از مجلس نترس و به کارت ادمه بده ، ملت در راس امور است
  • بی نام US ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 4
    به امید روزی که همه وزرای دولت روحانی از مجلس کارت زرد بگیرند کارت زرد از این مجلس دست مریزاد داره. اقای روحانی در کابینه دور دوم ریاستتان نباید از وزرایی استفاده کنید که از این مجلس کارت زرد نگرفته اند
  • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 4
    کودکانه و مغرضانه
  • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 4
    باخارج کردن جناح اصلاح طلب هرکاری دلشان بخواهند می کنند.
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 4
    کاش با وزرای دولت قانون شکن و قانون گریز احمدی نژادهم اینجوری برخورد میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • مینا IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 1
    خدا این افراطی ها را به راه راست هدایت کند. تا چه زمانی برای این افراط ها در کشور باید هزینه دهیم؟ تو را به خدا مجلس را به زمین فوتبال تبدیل کرده اند. خدایا ما را از دست این افراد نجات بده. همه شعار چند ماه پیش شعار می دادن کشور به اعتدال نیاز داره اما همچنان افراطی های گمراه بر صراط خود هستند. خدا هدایتشان کند انشاء الله
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 3
    نمیشه به مجلس کارت زرد داد؟
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    6 38
    تو مجلس حلوا پخش نمی کنند. هر دولتی نمی تواند با مجلس همکاری کند مشکل از خودش است.
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 2
    یکی نیست به این مجلسیان عیبجو کارت بده مثل احمدی نژادی میخوان که بالاسرشون باشه وحرف هیچکدومشون و به حساب نیاره
  • سینا IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 3
    از اینکه نماینده ما تهرانی ها فرد افراطی ای چون رسایی است، هرچه افسوس خوریم به جایی نمی رسد. کاش زمان رای دادن کمی تامل پیشه کنیم!
  • بی نام FR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    9 4
    دارم به همتون میگم ... این رای ندادن شماست که باعث شده مجلس پر از آدمای افراطی بشه .... وقتی روز انتخابات مجلس تو خونه ها میشینید و عین خیالتون نیست ... خب افراطی ها هم طرفدارای خودشون رو پای صندوق میکشن و رای میارن ........ به عنوان یه دوست میگم: مجلس خوب میتونه دولت بد رو به کارهای خوب وادار کنه چون قدرتشو داره ... ولی دولت هرچقدرهم که خوب باشه اگه مجلس نذاره کاری نمیتونه بکنه ... دوستای گل من خواهش میکنم تو انتخابات بعدی مجلس با رای دادنتون اجازه ندین آدمای افراطی مثل رسایی وارد مجلس بشن
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      1 0
      هزار تا مثبت
  • بی نام RO ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 3
    اینا اینقدر پر رو و دریده خو هستند که همه مردم را به هیچ حساب می کنند، ننگ بر افراط
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 3
    وقت مردم رو با حرف های خاله زنکی و چوپ لای چرخ دولت گذاشتن ، تلف نکنید . به مشکلات واقعی رسیدگی کنید . مردم نمیزارن بلایی که سر خاتمی آوردید رو سر روحانی بیارین
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 3
    این نمایندگانی که اهل روزنامه و اینترنت هستن(که بعیده) . بد نیست این کامنت ها رو هم بخونن تا از میزان محبوبیت خودشون لذت ببرن
  • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 8
    چوب لاي چرخ دولت . اما ديگر گذشت
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 3
    از این رسایی بدم میاد
  • مهدی A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 4
    اقای رسای برادر چرا عقدهاتو سره دولت تدبیرو امید خالی میکنی؟
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 3
    هدف اقلیت تندرو مجلس ناکاامد کردن دولت و چوب لای چرخ کشور گذاشتن است با این نیت که " حالا که مردم به ما رای ندادند ما هم نمیذاریم دولت برنامه هایش را اجرا کند"
  • رضائی A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    13 3
    هرچه به چهره رسائی نگاه میکنم صداقت درش نمی بینم.لطفا یه نفرکه چهره شناسه به من بگه درسته یانه؟
  • بابا IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 6
    بنظر من سیاست های دولت فعلی آرام آرام آبهای گل آلوده را صاف میکند وکم کم تصاویر ی دارند آشکار میشوند خیلی خبر ها را در این چند ماهه شنیدیم که قبلا خبری از آنها نبود گرچه قدیمی بودند پس برای بعضی ها بهتره که آب گل آلوده باشد من واقعا به آقای روحانی و افراد دولتش خوشبین هستم و از خدا میخواهم آنها را کمک کند تا مسیر فعلی مملکت ما را به سمت وسوی درست تغییر دهند انشاالله وامیدوارم سایه این افرادی که سالها بعنوان نمایندگان ما به بوجود امدن اینهمه فساد کمک کردند از سر ملت کم بشود
  • بی نام AE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    8 3
    اط کسانی که خود مستحق کارت قرمز و انفصال دائم از خدمات دولتی به واسطه رسوایی های شنیع تامین اجتماعی هستن انتظاری بیش از این نمیره
  • بدون نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 2
    لياقت اين مجلس همان رييس جمهوريست كه فقط بهشان توهين ميكرد.
  • بی نام EU ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    4 44
    روحت شاد امام.این هایی که الان کارت زرد گرفتند باید چهار سال پیش با رفقاشون و ارباباشون سرشون بالای دار میرفت.این ها آدم هایی هستند که هر جا باد بوزه و.... لیاقت اینا همون شاگردی ..... خاتمی و هاشششششمیه.
    • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      15 1
      بی نام جان نگاهی به دور و برت بنداز : خانواده امام ، خانوداه بهشتی، خانواده هاشمی ، خانواده طالقانی،خانواده باکری و همت و ... حتی خانواده جنتی هیچ کدام خط مشی افراطی ندارند و در اردوگاه اصلاحات و اعتدال هستند.. در عوض نگاه ببین کسانی که تو اردوگاه افراطی گری هستند چه عقبه انقلابی گری داشتن که شدن میداندار.. ریسشون کسی بود که وقتی امام دستور برگزار نشدن کلاسهای حوزه داد بر خلاف نظر امام رفتار کرد. پس لطفا اسم امام نیار و نجسبون به این افراطی ها
    • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      9 1
      شما اگر خيلي دولت قبلي رو با دار و دسته اونها دوست داشتي چرا رفتي اونور آب. حتما تو هم يه بابك زنجانيه ديگه هستي كه حسابي توي 8 سال گذشته حال كردي و حالا رفتي اونور تا مشتت باز نشه.!!!!درود بر هاشمي و خاتمي و م......
  • پریسا A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 3
    دوره نمایندگی این آقایان کی تمام میشه تا ملت و دولت یه نفس راحت بکشند ؟!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    11 2
    فاصله بین خدمت تا خیانت مرز باریکی است ... مجلسی که شرایط و سختی مردم را درک نمیکند . .. ... که این همه به دولتی فهیم و با شخصیت و رای ملتی دهن کجی میکنند غافل از اینکه از این نمد برایشان کلاهی در نمیاد جای دکتر روحانی بودم به جای کارت هدیه به این نماینده نماها کارت ننگ و نفرت میدادم
  • بی نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 2
    به نظر من باید تمامی اساتید دانشگاه های تهران و دانشجویان و اصناف و احزاب و ارگان ها و شرکتهای خصوصی و مردم عادی و کارگران کارخانه های تعطیل شده و بیماران صعب العلاج ( از بابت گرانی دارو ) و نمایندگان استانهای محروم و تمامی گروه ها شکواییه ای را بر علیه جبهه پایداری و نمایندگانی که در 8 سال گذشته هیچ شکایتی از وضع موجود نداشتند و اقدامات آنها در این دولت جدید بر علیه وزرا و غیره انجام میدهند و هیچ توجهی به مشکلات واقعی مردم ندارند تنظیم و کاملا قانونی به قوه قضاییه ارائه کنند.
  • بیزار از افراط A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 1
    دیگه شما حسابشو بکن دیگه، چند درصد مردم تهران و کلأ ایران حمید رسایی و حمید رسایی ها رو قبول دارن؟؟! خلاصه داستان خیلی واضحه...
  • بی نام A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 1
    اسامی این ۱۰۷ نماینده رو علنی کنید تا مردم ۷۵ میلیون کارت قرمز بهشون بدن که نه تنها از مجلس بلکه از دنیای سیاست اخراجشون کنن!
  • حسین آقا IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    7 2
    اصولگرایان هم اخلاق را باختند هم بازی را این حرکاتشان از روی عصبانیت وانتقام از مردم ودولت منتخب ملت است از این به بعد شاهدانتقادات بیشتر از دولت منتخب خوهید بود اما این حرکات روند غیر طبیعی تری نیز پیدا خواهند کرد آقای رسائی چرا همقطاران شما از فاسد دولت قبلی هیچ سخنی بمیان نمیآورید
  • بی نام A1 ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    7 2
    کار رسایی اشتباه بود کار رسایی اشتباه بود کار رسایی اشتباه بود
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    7 2
    امثال رساییها که برای حل مشکلات مردم در خانه ملت حضور ندارند آنها بیشتر به خاطر سنگ اندازی جلو پای خادمان ملت بیشتر فعال هستند و قطعا از مرم دفاع نمی کنند .
  • برای آقای رسائی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 1
    ... آقایان نمایندگان .. "بستن روزنامه که هنر نیست "... جواب بسیار قانع کننده ایست.. چطور قانع نشدید!؟ از بهترین جواب های سال های اخیر است... اسلام ویا هر دینو عقیده ای با این حرف وحدیث ها بایستی قویتر شود..
  • حسن A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 1
    اکثریت قاطع مردم با این گونه برخورد نمایندگان مخالفند . ادامه این روند دولت را در مظلومیت و مردم را به دولت وفادارتر و مجلس را در موضع ضعف قرار خواهد داد. در دوره بعدی انتخابات مجلس قطعا مردم پاسخ منتاسب خواهند داد
  • ایرانی A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    2 23
    کار نمایندگان محترم مجلس کاملا درست است این دولت تابحال هیچ کاری برای مردم انجام نداده است آقای احمدی نزاد بفکر محرومین بود وهر کاری که به نفع مستضعفین بود انجام داد اما دولت روحانی فقط تا بحال شعار داده است بااینکه رهبری نظام ومردم به هیچ دولتی اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را تا بحال نداده بود اما به دولت روحانی این اجازه داده شد تا بتواند ازطریق ارتباط با آمریکا وغرب شاید این دولت بتواند مقداری از طلب ها را به کشور برگرداند چون ادعا می کردند می توانند هم تحریم ها کم کنند وهم طلب ها را دریافت کنندکه تا الآن این اتفاق نیافتاده است
  • ناشنساس IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 1
    بخاطر همین لجبازیها و چوب لای چرخ دولت گذاشتن است که طرح انحلال مجلس توسط دولت توسط برخیها مطرح میگردد.
  • برزو A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    6 1
    اين جماعت به اينكه آينده اي ندارند واقفند و هرگونه تقلا و تلاش براي تخريب شرايط كشور را براي خود مفيد ميدانند.
  • ... IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 1
    دولت در راس امور است و مجلس از نظر جایگاه فقط در کنار دولت معنا میگیرد! متاسفانه مجلس و نمایندگان مجلس قبل از جلوس فرمودن در صندلیشان وعده های مردم پسند میدهند و بعد از جلوس فقط به فکر حاشیه و ... هستند.!!!
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    6 1
    ما ایرانی و مسلمانیم و اگر فقط کمی وجدان داشته باشیم و به فکر وصنمان باشیم در کنار دولت سعی میکنیم در حل کردن مشکلات به او و همراهانش کمک کنیم نه اینکه چوب لای چرخ بگذلریم به اسم نمایندگان ملت.
  • روح الله A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    1 0
    الله علیم بذات الصدور ، آقای رسایی توجه ات را به این بیت سعدی جلب می کنم: امیدوار بود آدمی به خیر کسان ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان با این ابیات : زورت ار پیش رود با ما با خداوند غیب دان نرود زورمندی مکن بر اهل زمین تا دعایی بر آسمان نرود
  • دوستارین A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    کار را به کاردان سپردن مجلس بعدی نماینگان واقعی مردم خواهند آمد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین