سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی تبریز که تک گل این تیم را در فینال جام حذفی به ثمر رساند، این گل را به تمامی آذری زبان های دوست دار تراکتور تقدیم کرد.

دقیقی دقایقی بعد از قهرمانی تراکتور در حالی که در رختکن تیمش بود در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: «نمی توانم احساسی که دارم را به خوبی توصیف کنم. امروز یک روز بزرگ برای تراکتور و هوادارانش بود و خوشحالم که این جام را بالای سر بردیم.هواداران تراکتور در این دو سه سال خیلی چشم انتظار یک قهرمانی بودند و به نظرم فوتبال ایران در این چند سال یک جام به تراکتور بدهکار بود.»
او در ادامه در مورد بازی تاکید کرد:«بازی بسیار سختی بود.نباید فراموش کرد که تیم ما در زمین حریف بازی می کرد و آنها از لحاظ تماشاگر و آشنایی به زمین بازی و آب و هوا، شرایط بهتری نسبت به تراکتور داشتند.مس در طول بازی چند فرصت خوب برای گل زدن داشت ولی ما هم موقعیت های ایده آلی را از دست دادیم.خدا را شکر که از این فینال سخت سربلند بیرون آمدیم.»
دقیقی در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند افزود:«برایم قهرمانی خیلی مهمتر از گل زدن بود ولی راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم در روز فینال گل قهرمانی را بزنم.این گل نتیجه زحمات همه بچه ها بود و انصاری فرد هم انصافا پاس خوبی داد. خوشحالم که این گل را زدم.این گل و این قهرمانی تقدیم به تمام آذری زبان هایی که تراکتور را دوست دارند. واقعا از خوشحالی مردم آذربایجان خوشحالم.»
43 43

منبع: خبرآنلاین