"خبر آنلاین" به روال هرساله، امسال هم در حوزه های مختلف فرهنگی،‌ اجتماعی، سیاسی،‌ اقتصادی،‌ ورزشی، بین الملل انتخاب چهره سال را به نظر سنجی مخاطبان می گذارد. این نظرسنجی از بامداد شنبه آغاز می شود.

 

Video Link

 

 

دوباره اسفند و دوباره زمانی برای انتخاب شما. شما کاربران عزیز خبرآنلاین . شما که قرار است از میان همه آنها که در یک سال گذشته در کانون اخبار بوده اند ، چهره سال تان را برگزینید. این چهارمین انتخاب ماست. انتخابی که با آرای شما ممکن می شود. از سال 1389 ، همه ساله در کنارتان بودیم. هر بار خودتان چهره ها را انتخاب کردید و با آرای تان ، چهر ه نهایی را برگزیده اید. از سال 1389 و رقابت نزدیک 40 نفر در حوزه های مخالف برای رسیدن به این عنوان. عنوانی که در پایان تعلق گرفت به سیاستمدار پیر ؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی. او با سخنرانی های دیپلماتیکش توانست نظر بیش از 40 درصد کاربران سایت را به خود اختصاص دهد تا بالاتر از عادل فردوسی پور که برنامه اش زیر فشار های دولتی برای تعطیلی بود ، نخستین چهره سال کشور باشد.محمد باقر قالیباف هم در این سال با 15 درصد آرا و اختلافی 7 درصدی با فردوسی پور ، در پله سوم این رای گیری قرار گرفت.

 

یک سال بعد و در پایان سال 90 این اصغر فرهادی بود که در رقابتی دوشادوش با علی کریمی چهره سال شد. فرهادی که در همان اسفند ماه اسکار را برای سینمای ایران به ارمغان آورده بود و این جایزه مهم بین المللی اش هم پر بود از حمایت ها و البته به همان میزان یا بیشتر ، از انتقادها ؛ توانست در رقابت با دیگر چهره ها که جدی ترین شان عادل فردوسی پور و علی کریمی بودند ، چهره سال شود. عادل فردوسی پور و علی کریمی که به خاطر مشارکت های اجتماعی اش در آن سال به شدت محبوب شده بودند ، در آخرین لحظات از فرهادی عقب افتادند . اگرچه آنها خودشان اصغر فرهادی را بیش از همه شایسته این عنوان اعلام کردند.

در سال سوم این فرهاد مجیدی بود که برای بازگشت به استقلال توانست مرد سال خبرآنلاین شود. او بالاتر از محسن چاووشی به این عنوان رسید و آیت الله هاشمی رفسنجانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

امسال و برای چهارمین انتخاب اما چه کسی بالاترین رای را به خود اختصاص می دهد؟ 8 نامزد انتخابات ریاست جمهوری از یک طرف ، مسائل مهم اقتصادی و سیاسی کشور در یک سال گذشته چون بحث های هسته ای و پیروزی های ورزش والیبال ، کشتی ، بسکتبال و فوتبال. در هنر هم خبرسازان کم نبودند. این بار رای شما کاربران محترم چه کسی را چهره سال خبرآنلاین می کند؟ از صبح شنبه ، 17 اسفند ماه شما با نظرات تان کمک می کنید تا چهره امسال هم معرفی شود. 

ناگفته روشن است که "چهره سال"  لزوما به معنای چهره مطلوب،‌ مثبت یا محبوب نیست. معمولا چهره سال، فردی است که پیرامون او بیش از دیگران خبر،‌ حاشیه،‌ شایعه و ... وجود دارد.

2424

منبع: خبرآنلاین