دیروز در اورژانس بیمارستان میلاد شاهد وقایع تلخی بودم که حالم را بد کرد، بیمار نبودم اما بیمارم کردند.

 

اولین جایی که بیمار و همراهان بیمار به سراغ اش می روند بخش اطلاعات است و باید افرادی در این بخش حضور داشته باشند که با پتانسیل بالا ضمن درک مشکلات بیمار، راهنمایی های لازم را ارائه کنند.

برخورد ناخوشایند قسمت اطلاعات که باید سمبل تکریم ارباب رجوع باید باشد، اولین چیزی بود که توجهم را به خود جلب کرد. گفتم حتما سرشان شلوغ است و باید به همه جواب دهند و ...

بعد از چند بار سوال کردن از بخش اطلاعات، بدون اینکه جواب درستی بشنوی به کمک مردمی که مثل خودت هستند راهنمایی شده و کارت بهتر راه می افتد.

در اورژانس بیمارستان میلاد بیشتر از اینکه به چشم بیمار دیده شوی به چشم مجرم دیده می شوی و باید از پرسنل معذرت خواهی کنی که چرا مریض شده ای!

شاهد دو سه دعوا و پرخاش از سوی پرسنل بخش اطلاعات بودم که در یک مورد مانند قشون کشی "همراه بیمار" را بردند که چرا جواب توهین های پرسنل را داده است.

سرانجام پزشک هم "عفونت کلیه" را اشتباها "مشکل پروستات" تشخیص داد و بعد با بردن بیمار نزد متخصص  خصوصی و دادن ویزیت 45 هزار تومانی جلوی یک خطا گرفته شد.

ظاهرا بسیاری از مردم از عملکرد اورژانس بیمارستان میلاد ناراضی اند و سازمان بازرسی هم در جریان است.{لینک}

 

 

 

منبع: خبرآنلاین