خبرگزاری حوزه نوشت:

سومین تجمع احیای امر به معروف و نهی از منکر و اعتراض به بد حجابی به همت کارگروه حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16 در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

کارگروه حمایت از حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی چند ماهی است به همت اساتید و طلاب تشکیل شده و حجت‌الاسلام محمد گنجی، معاون آموزشی و جانشین پایگاه مقاومت بسیج حوزه علمیه ایروانی، مسئولیت آن را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام گنجی در این باره گفت تا کنون دو تجمع اعتراضی دیگر به نشانه اعتراض به وضعیت فرهنگی کشور خاصه هنجارشکنی های آشکار در زمینه عفاف و حجاب برگزار شده است.

مسئول کارگروه حجاب و عفاف، برگزاری چنین تجمعاتی را احیای فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر خواند و افزود: البته مطالبه اصلی ما از مسئولان است؛ چرا که مسئولان خاصه در سه قوه اصلی کشور، کم کاری هایی را مرتکب شده اند که موجب افزایش تأسف انگیز بدحجابی در سطح جامعه شده است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی ادامه داد؛ جلسات این کارگروه به طور هفتگی در مدرسه ایروانی واقع در خیابان ولی عصر، تقاطع خیابان مولوی برگزار می‌شود و چند هفته ای است از متدینین خارج از مدرسه نیز عضوگیری کرده است.

/6262

منبع: حوزه‌نیوز