نسیم آنلاین نوشت:

رئیس ایدرو گفت: در قیمت‌گذاری خودرو سازمان گسترش نمی‌تواند دخالتی داشته باشد.
نوروززاده گفت: در موضوع قیمت نمی‌توان به صورت بخشنامه‌ای عمل کرد و باید با برگزاری نشست‌های کارشناسی و با ارائه اسناد و مدارک معتبر، در خصوص نرخ قیمت به توافق رسید

سیدرضا نوروز زاده با تأکید بر اینکه با تغییر شاخص های اقتصادی باید تاثیر این شاخص ها در تعیین قیمت مشخص شود، گفت: خودروسازان باید بدانند اگر مقوله کیفیت، قیمت مناسب و رقابت پذیری را در محصولات خود لحاظ نکنند، به طور قطع با چالش مواجه خواهند شد.

او گفت: پس از جهش ارزی در سال های گذشته، خودروسازان از ابتدای سال جاری تولید محصولات تجاری را در دستور کار خود قرار دادند و ظرفیت های خوبی نیز برای این منظور پیش بینی کردند، البته به لحاظ تیراژ تولید تاکنون موفق بودند و بقیه شاخص ها نیز در دستور کار قرار دارد.

نوروز زاده گفت: در قیمت گذاری خودرو سازمان گسترش نمی تواند دخالتی داشته باشد، اما از منظر حاکمیتی در این موضوع می تواند اعمال نظر کند، بنابراین قرار است جلساتی با خودروسازان در این خصوص برگزار کنیم.

رییس هیات عامل ایدرو همچنین در خصوص برنامه این سازمان برای افزایش کیفیت خودروهای تولید داخل نیز گفت: موضوع افزایش کیفیت خودروهای داخلی در دستور کار است، اما اجازه دهید برنامه ریزی ها عملیاتی شود و سپس در خصوص آنها صحبت کنیم.


45231

 

منبع: نسیم آنلاین
"