حسین معدنی مربی خوب تیم ملی والیبال کشورمان در بستر بیماری است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ حسين معدني مربي سرشناس واليبال كشورمان روزهاي گذشته را در بستر بيماري سپري كرده است. او كه به علت بيماري كيسه صفرا نتوانست تيم ملي را در سفر به ايتاليا براي مسابقات ليگ جهاني همراهي كند، در روزهاي اخير بيماري‌اش تشديد شده و با دستگاه تنفس مي‌كند. همسر او در اين مورد به فارس گفت: «در عمل جراحی انجام شده مجرای صفرا باز شده و التهاب پانکراس از عوارض این عمل است. طبق گفته پزشکان معالج و جراح کاهش این التهاب نیاز به گذر زمان دارد. متاسفانه هنوز این تورم کاهش پیدا نکرده است و حسین با سرم تغذیه می‌شود. پزشکان گفته‌اند که وی تا بهبودی کامل باید در بیمارستان بماند.» همچنين پزشكان او اعلام كرده‌اند كه باید براي از كار نيفتادن ريه حسين معدني دعا كرد تا بتوان ساير مراحل درمان را اجرا كرد.

حسين معدني متولد ارديبهشت 1352 است. او در سال‌های 1366 تا 1373 عضو تیم ملی والیبال ایران بود. معدني همچنين در رده ملی سرمربی‌گری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشته است. او ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خوليو ولاسكو و اسلوبودان كواچ شد. حسین معدنی از مربيان تحصيل كرده ورزش هم به شمار مي رود و مدرک مهندسی شیمی دارد.

بدون شك هواداران پرشمار واليبال در روزهاي خوب اين رشته، يكي از نوابغ واليبال ايران را از ياد نمي‌برند و او را از دعاي خيرشان بي نصيب نمي‌گذارند.

252 41

 

منبع: خبرآنلاین