تعدادی از پله های معروف روبه روی پارک ساعی در خیابان ولی‌عصر که به یوسف آباد ختم می شود، تخریب شده است، این درحالی است که شهرداری منطقه ۶ گفته این کار برای ساماندهی خیابان ولی عصر و نصب پله برقی پارک ساعی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، عظیم بابایی، شهردار منطقه ۶ تهران، درباره تخریب پله های ششم خیابان ولیعصر گفت: ساماندهی خیابان ولی عصر و پارک ساعی در دستور کار قرار دارد، شهرداری قصد دارد از چهار راه پارک وی تا چهار راه ولی عصر را ساماندهی کند. همچنین پیاده‌رو سازی، نورپردازی، نصب پله و آسانسور از جمله اقداماتی است که در محدوده پارک ساعی انجام می شود.

بابایی گفت: «با توجه به اختلاف سطحی که در این منطقه وجود دارد ارتباط بین شرق و غرب خیابان ولی عصر قطع است. جمعیت منطقه 6 کهنسال است و شهروندان از ما درخواست کردند که برای پارک ساعی پله برقی نصب کنند.»

شهردار منطقه ۶ در خصوص تخریب یکی از دیوارهای این خیابان گفت: دیواری خراب نشده است بر اثر بی احتیاطی چند کاشی جابه جا شده است که حتماً پیگیری می کنیم. این دیوار 2 سال پیش ساخته شده و آثار تاریخی نبوده حتی تسویه حساب هم نشده است اما به زودی مشکلات را برطرف کرده و آن را مانند قبل بازسازی می کنیم.

۴۷۲۳۶

منبع: خبرآنلاین
"