مربی تیم ملی والیبال قبل از شروع مسابقات تیم در بازی های آسیایی از احتمال بازی ذخیره ها مقابل هنگ کنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمان محمدی راد می گوید: «با شروع مسابقات، به احتمال زیاد تیم مقابل هنگ کنگ با ترکیب ذخیره ها بازی می کند تا بازیکنان فیکس ریکاوری بهتری داشته باشند.» 

او ادامه می دهد:« بچه ها به رغم خستگی سفر 19 ساعته، امروزخوب تمرین کردند. به نظرم آنها بیشتر از اینکه خستگی بدنی داشته باشند، خستگی ذهنی و روحی دارند. آنها باید ریکاوری شوند بنابراین فکر می کنم در بازی های دور اول، تیم با ترکیب بازیکنانی که کمتر در لهستان به زمین رفته اند بازی کند.»
دستیار کواچ کار تیم را برای بازی فردا سخت نمی داند: «با اینکه هنگ کنگ را نمی شناسیم اما فکر نمی کنم کارمان مقابل این تیم سخت باشد.هرچند باید فیلم بازی این تیم را ببینیم و بعد آنالیز کنیم.»
به نظر او هند سخت ترین حریف در این دور است:« هند تیم خوبی است و در avc کاپ هم تیم دوم ما را برده، باید حواس مان به این تیم چغر باشد. البته بیشتر به خاطر اینکه نتیجه بازی در دور دوم محاسبه می شود. به هر حال باید با پیروزی مقابل هند، در دور دوم کار راحت تری داشته باشیم. چرا که به احتمال زیاد در کره و قطر هم به تیم ما می خورند. تیم ما باید برای دفاع از حیثیت و اسم ایران بازی کند و انشاءا... با قهرمانی برگردد.»

252 41

 

منبع: خبرآنلاین