تسنیم نوشت:

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با تلاش و همکاری نیروی انتظامی شهرستان پارس‌آباد اغلب قلیان‌سراهای موجود در سطح شهرستان جمع آوری و پلمپ شدند.

ناصر نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارس آباد گفت: ساماندهی معتادان پرخطر و آگاهسازی و توجیه خانواده آنها وظیفه اصلی متولیان امر مبارزه با مواد مخدر است.
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ایمن کردن آحاد جامعه از خطرات شیوع مواد مخدر در جامعه یکی از ضرورت‌های مهم و اساسی در شهرستان بوده که مسئولان فرهنگی باید در این زمینه هدفگذاریی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.
او با تشریح جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: مسئولان فرهنگی باید با همکاری و همدلی نسبت به آگاهسازی مردم از اثرات منفی مواد مخدر اقدام کرده و در این زمینه با جدیت ورود پیدا کنند.
نصیری با قدردانی از زحمات و تلاش فرمانده محترم انتظامی شهرستان پارس آباد در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پارس آباد گفت: 2 کیلو و 836 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان پارس‌آباد با تلاش نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است.
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:‌ 7 باب قلیان سرا با 100 عدد قلیان در شهرستان پارس آباد با تلاش عوامل انتظامی شهرستان پلمب و 7 دستگاه خودرو توقیف و 57 نفر توسط نیرو انتظامی شهرستان دستگیر شدند.
او با تاکید بر تقویت کمپ ترک اعتیاد در شهرستان گفت: فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در شهرستان باید تقویت شده تا در این زمینه آسیب‌ها و مضرات مواد مخدر کاهش یافته و بتوانیم شاهد جامعه‌ای سالم و بانشاط باشیم.

 

45231

 

منبع: تسنیم
"