فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:صبح امروز بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر حوالی جاده بم- کرمان کشف شد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین چناریان با اشاره به کشف دو قبضه سلاح گرم و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان گفت: امروز بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه دو قبضه سلاح و یک وانت حوالی جاده بم- کرمان کشف شد.

او با بیان اینکه این محموله با دقت نیروهای پلیس کشف شد، گفت: حوالی ساعت پنج و 30 دقیقه صبح امروز سه شنبه مامورین پلیس راه بم- کرمان به یک وانت مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف را دادند که سرنشینان وانت توجهی نکردند که این موضوع سبب درگیری بین این دو گروه شد که در درگیری با افراد این خودرو 2 نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: متاسفانه بعضی از گروه های حمل قاچاق برای چندمین بار اشتباه خود را تکرار می کنند و این گروهی که صبح امروز به هلاکت رسید از همان گروه هایی بود که پس از هشت بار درگیری منهم شد.

او گفت: این گروه ها مواد مخدر را تا انتهای مرزهای استان کرمان حمل می کنند و در گذشته نیز تا استان اصفهان به صورت مسلحانه می رفتند.

چناریان با بیان اینکه در سال جاری گروه های کمتری فرصت عبور کردن از این استان را خواهند داشت گفت: خوشبختانه فضای اطلاعاتی خوبی در استان کرمان جاری است و نیروی انتظامی با تسلط کامل بر نیروهای مسلح و تجربیات عملیاتی مناسب باندهای قاچاق را منهدم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مافیای مواد مخدر هم در حوزه مواد صنعتی و هم سنتی بیش از گذشته فعال هستند گفت: اگرچه در سال جاری کشفیات خوبی را بدست آورده ایم اما این تنها هدف ما نیست.

چناریان گفت: کشفیات مواد مخدر در سال جاری در استان کرمان با تلاش جدی پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان های عملیاتی و تکاوری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خوشبختانه مامورین نیروی انتظامی بر اساس تجربیاتی که بدست آورده نسبت به گذشته کمتر آسیب می بینند و بیشتر عملیات های ما منجر به موفقیت می شود.

چناریان با بیان اینکه جوانان باید مراقب باشند تا به مواد افیونی آلوده نشوند و به جامعه آسیب وارد نکنند گفت: یکی از ترفندهایی که قاچاقچیان امروزه به کار گرفته اند حضور در محل های پر تردد است تا بتوانند از این حضور سوء استفاده کنند.

عکسها: فارس

47282

منبع: خبرآنلاین
"