تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حضور تماشاگران پر شورش توانست قهرمان جهان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شاگردان جوان رسول خادم توانستند در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس خوش بدرخشند. ستاره های تیم ملی ایران که در سالن پر از رقص نور ، تعدادشان بر هواداران آمریکایی می چربید ، توانستند با تشویق های شان نقشی مهم در این قهرمانی داشته باشند و هیجانی خاص را به شاگردان خادم دادند. تشویق ها و فریادهای ایران ایران آنها طوری بود که گزارشگر شبکه ان بی سی آمریکا مدام لب به ستایش آنها می گشود و می گفت سالن جوی وحشتناک برای کشتی گیران آمریکایی دارد و روی کشتی آنها اثر منفی گذاشته است.

هواداران پر شمار ایرانی که بیشترین مهاجران را در میان شهرهای آمریکا ، در لس آنجلس دارند ، با حضوری پر شور و حمایتی مثال زدنی یکشنبه شبی رویایی را جشن گرفتند و همراه با اهتزاز پرچم خوشرنگ ایران ، بالاتر از آمریکا ، سرود ملی را همراه با ملی پوشان خواندند و رفتند تا جشن قهرمانی خیابانی بگیرند.

بعد از این پیروزی بزرگ و شیرین رئیس کمیته ملی المپیک ایران در گفت و گوی تلویزیونی لب به ستایش از هواداران ایرانی گشود و گفت:«باید از هموطنان خوب مان تشکر کنیم که تیم ملی کشورشان را تنها نگذاشتند و با تمام وجود تشویق کردند.» او همچنین با تشکر ویژه از رسول خادم و شاگردانش ، این پیروزی را گامی بزرگ برای کشتی و ورزش ایران لقب داد.

4141

منبع: khabaronline