کامران نجف زاده را این روزها بسیاری مسبب لغو کلاس های آموزشی رونی کلمن در تهران می دانند. می گویند حرف های او در صرفا جهت اطلاع باعث شده تا کلاس های کلمن آمریکایی لغو شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کامران نجف زاده درباره ابهام هایی که گروهی از سایت ها درباره لغو برنامه های کلاسی رونی کلمن در تهران نوشته بودند، سخن گفت. او می گوید انداختن گناه لغو برنامه های رونی کلمن در تهران به گردن برنامه صرفا جهت اطلاع منصفانه نیست.

او در این باره می گوید:«این تحلیل منطقی نیست. ما در «صرفا جهت اطلاع» بعد از سر و صداهایی که ماجرای آمدن این بدنساز سرشناس به تهران ایجاد شده بود ، در برنامه هفته قبل مان فقط گفتیم اگر برای آوردن این ورزشکار به تهران دلیل و استدلال دارید چه نیازی هست که او را در شهر بچرخانید یا مثلا به مزار شهدا ببرید؟ بعد هم به شوخی گفتیم اگر بنای تان این است که روز جمعه هم می توانید او را به نماز جمعه ببرید. ما اصلا کاری به خوب یا بد آمدن این ورزشکار نداشتیم. برای مان رفتار آقایان مهم بود. تازه چند ساعت بعد از ما که ایشان به برنامه ای پخش زنده در تلویزیون رفتند. پس بعید می دانم مشکلی از این بابت وجود داشته. به نظرم آنچه باعث لغو کلاسها شده احتمالا مشکلی بین خود اعضای برگزار کننده یا مسائلی از این دست بوده و بعید می دانم آنها مشکلی با شوخی چند ثانیه ای ما داشته باشند.»


4141 

منبع: خبرآنلاین