مدیران و بازیکنان پرسپولیس یک پارچه اعتراضند و می گویند بحران در سال بعد برای شان اتفاق می افتد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگاهی به اخبار 48 ساعت گذشته پرسپولیس تنها گویای یک چیز است ؛نژادفلاح و دوستانش مدام بیم می دهند که وقت تنگ است!

پرسپولیس بعد از سالی ناکام باید برای فصل بعد آماده شود. پرسپولیسی که اقلا می داند سرمربی فصل بعدش چه کسی است. با این وجود آنها مدام می نالند و فریاد می زنند. بیم می دهند. برانکو که نفر اول نیمکت پرسپولیس است می گوید:«می خواهم تیمی در حد قهرمانی ببندم اما فعلا توانش را ندارم. اگر بگویند پول هست ، تیم را برای قهرمانی می بندم اما اگر پول نباشد ، نمی توانم.»

او درحالی این جمله را می گوید که می داند برای سال بعد به احتمال فراوان مهدی طارمی ، ستاره تیمش را هم از دست می دهد. برانکو که در ابتدای حضورش گفته شد برای 3 ماه حقوق گرفته حالا می گوید پولی نگرفته و فعلا در تهران مانده تا برنامه های سال بعدش را مشخص کند. پرسپولیس فروش نرفته و دیگر قرار نیست هیچ عابربانکی به این تیم سله بدهد و تیم باید با شرایط جدید امرار معاش کند. باز خادم مسئول است تا برای تیم ها مشتریانی اقلا 3 ساله پیدا کند و بعد دوباره بازی فروش شروع می شود.

در این گیر و دار البته نژادفلاح هم به موعد کارزار نزدیک می شود به موعد ثبت نام برای انتخابات مجلس . او که از روز آمدن به تیم مدام با پرسش درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس روبرو می شود و در دو برنامه زنده تلویزیونی یک بار عادل فردوسی پور و یک بار هم کامران نجف زاده چنین سئوالی را برایش طرح کرده اند ، هیچ گاه حاضر به پذیرش یا رد این سئوال نشده و هربار زمان خریده است. خوب بسته شدن پرسپولیس در موعد نقل و انتقالات هم خوشحالی هواداران را به همراه دارد و هم فرصت مناسبی است برای نژادفلاح ؛البته اگر او در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود.

4141

 

 

منبع: khabaronline
"