پارسینه نوشت:

  واحد بازرگانی صدا و سیما  چارچوب های سخت و پیچیده ای برای برندها و شرکتها ایجاد می کنند.سخت گیری و وسواس هایی حتی سخت تر از وسواس های مذهبی و پاکی و نجسی حتی! تا در این حد که مثلا "تابلوی فلان مغازه در این سکانس معلوم است، محو شود!" یاحتی اگر در لباس یا کت مهمان برنامه؛ برند که هیچ! آرم ناشناس و نامانوسی وجود داشته باشد، تا آرم کنده یا رویش برچسب زده نشود، اجازه مقابل دوربین رفتن را نمی دهند و ..
 اما گویا عزیزان بخش بازرگانی سیما در مرخصی هستند چرا که  دوشنبه شب آقای علی ضیا مجری برند پوش در برنامه زنده  شبکه یک، لباسی با "برند پولو "پوشید و برنامه  اجرا کرد.

 

17302