تبانی علیه کواچ شایعه ای است که بحث آن هر روز بیشتر از قبل شنیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر به کانادا هم باخت تا یک ناکامی دیگر در کارنامه تیم ملی ثبت شود. شاگردان کواچ که در جام جهانی بسیار ضعیف تر از انتظارها ظاهر شده اند، این بار به تیمی باختند که یک قدرت جهانی محسوب نمی شود و در حالت عادی، ایران باید حداقل با نتیجه 3-2 این تیم را شکست دهد نه اینکه با نتیجه سه بر صفر ببازد.
این باخت ها باعث ایجاد حساسیت در میان هواداران تیم ملی والیبال شده است. افرادی که همه مسابقات تیم ملی والیبال را لحظه به لحظه دنبال می کنند و حتی یک دقیقه از آن ها را از دست نمی دهند، به خوبی حس می کنند که تیم ملی مثل گذشته نیست و ضعیف تر بازی می کند. این نمایش ضعیف باعث شده شائبه اتحاد بازیکنان علیه کواچ در میان هواداران تیم ملی قوت بگیرد. حالا هواداران تیم ملی بیشتر در مورد این ماجرا صحبت می کنند.
این را می شود از کامنت های کاربران خبرآنلاین متوجه شد. کاربرانی که تا یک هفته گذشته حرفی از این ماجرا نمی زدند، پس از باخت مقابل کانادا بیشتر به این موضوع اشاره می کنند و در تعداد قابل توجهی از کامنت هایی که ارسال کرده اند، حرف از تبانی علیه کواچ زده اند. یکی از کاربران خبرآنلاین نوشته است: «همه نتیجه ها نزدیکه فکر کنم داخل تیم ملی یه شخص یا گروه عمدا دارن مشکل ایجاد می کنن.»
کاربر دیگری نوشته است: «خیلی تابلو بود که عمدا می بازن. هر سه ست با دو امتیاز اختلاف باختن. بچه ها خیلی نامردین که بخاطر اختلافتون با کواچ غرور ملی ما رو له کردین.» کاربر دیگری هم نوشت: «به نظر من همه بازیکن ها دست به یکی کردن برای حذف کواچ. فدراسیون باید باهاشون برخورد جدی بکنه و تیم دوم رو برای بازی های دیگه بفرسته ولی کواچ را نگه داره. این قضیه از رفتن ظریف شروع شد و این کار رو شروع کرد.»
کاربری هم این باخت ها را خیانت می داند و می نویسد: «این همون کواچیه که روسیه رو دو بار برد ، برزیل رو برد لهستان رو برد آمریکا رو برد ، این تبانی علیه سرمربی است . بازهم خیانت.» و کاربری دیگر، نوشته که در صورت عمدی بودن باخت های تیم ملی والیبال، بازیکنان به مردم خیانت می کنند چراکه اختلافات آن ها با کواچ ارتباطی به مردم ندارد.
کاربری هم پیشنهاد کرده که بازیکنان، کادر فنی و روسای فدراسیون برکنار شوند تا شرایط بهتر شود: «کاش تنها به آبروی ایران فکر می کردند. والیبال ایران دیگر مطرح نیست. هم کواچ و هم بازیکنان بی انگیزه باید بروند، حتی رییس فدراسیون.»
نظرات کاربران خبرآنلاین درباره باخت تیم ملی مقابل کانادا را ایـــنـــجـــا بخوانید.
43 43

منبع: khabaronline