این روزها علیرضا زاکانی به یکی از چهره های محبوب صداوسیما تبدیل شده که تقریبا در تمامی شبکه های اصلی تلویزیونی حضوری پررنگ دارد.

به گزارش خبرآنلاين، صداوسيما که عملکردش در نحوه انعکاس جلسات کميسيون برجام با پخش چندباره اين جلسات با حضور جليلي و عدم پخش اين جلسات با حضور نهاونديان و .... با انتقادات بسياري مواجه شد، اين روزها بيش از هر نماينده ديگري به عليرضا زاکاني رئيس اين کميسيون ويژه تريبون مي دهد. کما اينکه او هم مهمان برنامه گفت و گوي ويژه خبري است و هم مهمان «تيتر امشب».

اين رسانه که صبح امروز مذاکرات مجلس در جلسه بررسي طرح برجام را قرار بود به صورت مستقيم پخش کند، پس از پخش تصاوير تذکر و نطق مخالف زاکاني، تصاوير سخنان کاظم جلالي در دفاع از طرح مجلس درباره برجام را پخش نکرد. اين رسانه سپس با نشان دادن تصويري ثابت از مجلس، تنها صداي مذاکرات را پخش کرد با زير نويسي به اين مضمون که بنا بر صلاحديد مسئولين ذيربط، فقط صداي مجلس پخش مي شود و نه تصوير.

تلويزيون بلافاصله پس از پايان پخش صوت مذاکرات امروز مجلس، بار ديگر سخنان شب گذشته زاکاني در برنامه «تيتر امشب» را باز پخش کرد!

اين اقدام رسانه ملي در روزهاي گذشته با اين تحليل در فضاي سياسي و رسانه اي کشور روبرو شده است که کميسيون ويژه بررسي برجام به ابزاري تبليغاتي براي زاکاني تبديل شده است.

2727

 

 

منبع: khabaronline