تنها چند ساعت بعد از انتشار شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش برای شنیدن مشکلات فرهنگیان، او اعلام شماره تلفن خود و حضور در شبکه اجتماعی تلگرام را برای حل مشکلات فرهنگیان تکذیب کرد.

زهرا مهاجری - آن ها که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت کرده اند می دانند که مشکلات این قشر زحمتکش یکی دو تا نیست و با توجه به فراوانی این جمعیت، اگر قرار باشد این مشکلات یک جا جمع شوند، یک مثنوی صدمن کاغذ خواهیم داشت.

همیشه و در طول سال های مختلف و در دولت های گوناگون هم این مشکلات و نارضایتی ها وجود داشته و رساندن آن ها به گوش مسئولین، بزرگترین دغدغه فرهنگیان و بازنشسته های فرهنگی بوده است.

در این بین، انتشار شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش و اعلام امادگی او برای انتقال مشکلات به وزارتخانه و تلاش برای حل آن ها، هم عجیب بود و هم یک روزنه امید! این خبر را یکی از خبرگزاری ها روز گذشته اعلام کرد و در خبرش شماره زهرا فانی را آورد و از فرهنگیان خواست تا مشکلاتشان را با او در میان بگذارند.

زهرا فانی ظاهرا در این گفتگو گفته بود که بازنشسته آموزش و پرورش است و جای خاصی فعالیت ندارد، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور است و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کند.

او گفته بود می تواند پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش باشد و مشکلات را به گوش وزارتخانه برساند.

اما تنها چند ساعت پس از انتشار شماره خواهر وزیر توسط این خبرگزاری، و احتمالا به دلیل هجوم فرهنگیان برای نوشتن مشکلاتشان برای زهرا فانی، او اعلام شماره تلفنش و حضور در شبکه اجتماعی تلگرام برای حل مشکلات فرهنگیان را تکذیب کرد.

زهرا فانی در این تکذیبیه گفت که کار خبرنگار آن خبرگزاری غیراخلاقی بوده و به خاطر این کار شکایت خواهد کرد.

او از مشکلاتی که این خبر برایش پدید آورد هم گفت و اعلام کرد که به دلیل تماس‌های مکرر پس از انتشار این خبر کذب در خبرگزاری‌ها مجبور شده تلفن همراهش را قطع کند.

آموزش و پرورش: مشکلاتتان را به خودمان بگویید

بعد از اعلام شماره تلفن خواهر وزیر برای حل مشکلات فرهنگیان، روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد که تنها پل ارتباطی فرهنگیان با وزارت آموزش و پرورش شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش نیست.

پاپایی معاون رسانه ای روابط عمومی آموزش و پرورش با اشاره به این که از مصاحبه ی انجام شده استنباط های اشتباهی صورت گرفته گفت: در این مصاحبه هدف مصاحبه شونده و رسانه این نبوده است که تنها مجرای اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی همچنین اعلام انتقاد و شکایات از آموزش و پرورش، شماره تلفن ذکر شده باشد و در وزارت آموزش و پرورش علاوه بر این که ادارات استان‌ها و مناطق به صورت روزانه در خدمت همکاران فرهنگی و اولیای محترم هستند، در سطح ملی نیز این وزارتخانه تنها مرجع و کانال رسمی در امر اطلاع‌رسانی در خصوص اخبار، رویدادها و برنامه‌های رسمی است.

او شماره تلفن های بخش ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت که مردم می توانند به بخش ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش با شماره تلفن‌های 82282113، 82282114 و شماره شبانه روزی 88894105 همچنین شماره فکس 88894054 مراجعه و انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در میان بگذارند.

این اتفاق چند ساعته و مشکلاتی که ایجاد کرد می تواند برای آموزش و پرورش تلنگری باشد تا راه های شنیدن مشکلات فرهنگیان را بیشتر و بهتر کنند و پیگیری به وضعیتشان را در اولویت قرار دهند.

47304

منبع: خبرآنلاین