مهر نوشت: علی درستکار که شب های محرم با اجرای برنامه «وارث» در شبکه چهار حضور داشت به زودی برنامه «سیم و زر» را هم در این شبکه اجرا می‌کند.

علی درستکار مجری برنامه های رادیو و تلویزیون درباره برنامه جدیدی که در شبکه چهار دارد گفت: اخیرا اجرای برنامه ای به نام «آبی روشن» را در شبکه رادیویی جوان داشتم که خوشبختانه این برنامه از حالت تولیدی به پخش مستقیم تبدیل شده و بعد از این هر دوشنبه ساعت ۲۱ به مدت ۴۵ دقیقه اجرای زنده خواهم داشت.

وی افزود: بعد از اجرای «وارث» که شب های محرم روی آنتن شبکه چهار رفت بنا شد به زودی در برنامه «سیم و زر» به تهیه کنندگی محسن مناجاتی که برای پنجشنبه ها ساعت ۲۱ طراحی شده است بار دیگر در این شبکه حضور داشته باشم.

این مجری و کارشناس با اشاره به اینکه سردبیری برنامه را شخص دیگری به عهده دارد، گفت: «سیم و زر» بر محور پرسش های مردم و دغدغه هایشان در حوزه دین و مسایل مربوط به آن مثل تاریخ، اعتقادات، کلام، فلسفه و مانند آن با ادبیات شبکه چهار روی آنتن می رود.

درستکار درباره نام برنامه نیز توضیح داد: عنوان «سیم و زر» از دو خاستگاه انتخاب شد. اول اینکه هرچه در این برنامه ارائه می شود هم‌ارج سیم و زر باشد. دوم اینکه روایتی از حضرت زهرا(س) نقل می شود که می فرمایند اگر کلام نقره باشد سکوت طلاست، و این برنامه به جهت اینکه ترکیبی است از سکوت و کلام نامش را اینگونه انتخاب کردیم.

۵۸۵۸

منبع: مهر