فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز، صبح امروز در فرمانداری ویژه شهرستان کرج گرد هم آمده و در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت انتخابات ، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، فرمانداران شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، طالقان و اشتهارد به همراه مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ، در فرمانداری کرج حاضر شده و موضوعات مربوط به مدیریت انتخابات را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

" محمد تقی ایرانی"، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: با توجه به ضرورت تعامل مستمر و همچنین به روز بودن اطلاعات فرمانداران از آخرین تغییرات و اصلاحات قانونی، صبح امروز فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز ، برای هماهنگی بیشتر گرد هم آمدند.

وی افزود: یکی از محورهای جلسه امروز، مرور قوانین و مقررات، آیین نامه های امنیتی توسط مدیر کل محترم امنیتی و انتظامی استانداری البرز بود که موجب شد تا فرمانداران، ضمن همفکری و آسیب شناسی برخی موضوعات مربوط به انتخابات ،از آموزش موضوعات مربوط به امنیت انتخابات نیز بهره مند شوند.

ایرانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، می بایست هماهنگی لازم بین هیات های اجرایی و نظارت و اجرای دستورالعمل های انتظامی و امنیتی برای برگزاری مراسم و نشست های نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات رعایت شود تا ان شاء الله بتوانیم انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حماسی مردم را در 7 اسفند شاهد باشیم.

 

منبع: khabaronline