یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته قبوض تلفن همراه خود را به صورت پیامکی پرداخت کرده ولی در قبض کاغذی، بدهی برای او منظور شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مشترکان تلفن همراه گلایه دارند که چرا وقتی هزینه موبایل خود را به صورت اینترنتی یا پیامکی پرداخت می کنند، مبلغ پرداختی در قبض کاغذی به صورت بدهی دیده می شود؟

از جمله این اشخاص یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم است که خود را جهانیان معرفی کرده. او در این باره نوشته: من دو دوره هاست که جهت حمایت از محیط زیست از دریافت قبض کاغذی تلفن همراه انصراف داده ام و قرار شد قبضها به ایمیلم فرستاده شود...بماند اینکه فقط تا حالا یک قبض به من ایمیل شده و بقیه اش رو خودم اس ام اسی می گرفتم و پرداخت میکردم..اما الان که دارم قبض میگیریم میبینم اونایی که دو ماه قبلم پرداخت کردم برام بدهکاری زده...درحالیکه پرینت حسابم گرفتم و از حسابم کم شده بود...رفتم مخابرات میگه بحساب مخابرات نرفته..من از کجا باید پیگیری کنم که این پولا چی شده؟؟؟؟

روابط عمومی یکی از اپراتورهای اصلی تلفن همراه در کشور درباره این مشکل توضیح داد: پس از پرداخت قبض به هر روشی، بدهی ای برای حساب مشترکان منظور نمی شود. منتهی چون روال محاسبه قبض در روشهای اینترنتی، پیامکی و کاغذی متفاوت است و بعضا بین آنها یک ماه اختلاف وجود دارد، ممکن است مشترک هزینه پرداختی خود به روش پیامکی را در قبض کاغذی، به صورت بدهی ببیند.
روابط عمومی اپراتور تلفن همراه گفت: قبض تلفن همراه به روش اینترنتی، یک ماهه صادر می شود ولی به روش کاغذی، دو ماهه است، لذا بهتر است مشتریان از یک روال برای مشاهده بدهی و پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

 

23231

 

 

منبع: خبرآنلاین