تابناک نوشت:بیش از 60 درصد مخاطبان، فضای مجازی را منبع اصلی بررسی نامزدها و انتخاب کاندیدای اصلح می دانند.

 نظرسنجی ها نشان از این دارند که شبکه های مجازی اعم از شبکه های موبایلی و اینترنتی با 61.42 درصد آرا به عنوان مهمترین منبع کسب اطلاعات در مسیر انتخابات شناخته می شود. طبق این نظرسنجی گزینه های دیگر شامل نشریات و خبرگزاری های رسمی، تبلیغات خیابانی و تبلیغات حضوری نیز نتوانستند در مسیر رقابت با فضای مجازی به سهم بالایی میان مردم دست پیدا کند. 

به گزارش «تابناک» تبلیغات خیابانی، خبرگزاریها و رسانه های رسمی و تبلیغات حضوری به ترتیب 5.06 ، 20.47 و 13.05 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص دادند. این نظرسنجی که با حضور  19772 نفر انجام شده بود در نهایت با فاصله ای فاحش میان گزینه نخست و دیگر موارد به پایان رسید و این اختلاف قاطع سوالاتی را پیرامون جایگاه رسانه های نوین در فضای انتخاباتی این روزها مطرح می کند. 

 

17302