ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله 198 کیلویی تریاک در استان خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی، امروز (یازدهم اسفند) در جمع خبرنگاران افزود: این محموله 198 کیلویی تریاک به طرز ماهرانه‌ای در یک تریلی کشنده جاسازی شده بود که کشف شد.

وی تصریح کرد: این محموله از شرق کشور به استان قاچاق شده بود که سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

امان اللهی از کشف 266 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف 10 روز گذشته در استان خبر داد افزود: طی این مدت 160 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر نیز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یکی از اولویت‌های مهم انتظامی استان در سال جاری را کنترل قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد و دستگیری آنها عنوان کرد و افزود: این امر موجب شده تا امسال قریب 2500 کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشته باشیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در سال جاری 106 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر نیز دستگیر و 49 باند مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

امان اللهی از دستگیری پنج هزار نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و افزود: عمده این افراد در مناطق آلوده شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از همکاری مردم استان با نیروی انتظامی گفت: موفقیت پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی استان مرهون همکاری موثر مردم و اخبار و اطلاعاتی است که آنها در اختیار همکاران ما قرار می‌دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری هر چه بیشتر مردم، انتظامی استان بتواند در زمینه مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع کنندگان به توفیقات بیشتری برسد.