اهالی اطراف اتوبان صدر که دو طبقه شده است می گویند نمی توانند از سر و صدای ماشینها، آسایش داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هزینه دقیق دوطبقه کردن اتوبان صدر واقع در شمال تهران، هرگز به صورت رسمی منتشر نشد. برخی از اعضای شورای شهر نقل قول کردند که هزاران میلیارد تومان بابت این پروژه که آنها معتقدند سیاسی و به قصد رای آوردن شهردار تهران در انتخابات شورای شهر اجرا شده بود، صرف شده و البته شهرداری نیز می گوید خیلی برای دوطبقه کردن این گذرگاه سواره، هزینه نکرده، چون موفق شده با پیمانکاران، خدماتی را تهاتر کند.

برای شهروندانی که در جوار این بزرگراه ساکن هستند، میزان هزینه ای که شهرداری کرده، مهم نیست. برای آنها، از میان رفتن آرامش و بهداشت زندگی شان مهمتر است.
آنها می پرسند چرا با وجود هزینه های هزاران میلیاردی، پل دو طبقه صدر، تاثیری بر ترافیک این گذرگاه نکرده و جز آلودگی برای اهالی ارمغانی نداشته؟
یکی از ساکنان این منطقه با گرفتن عکسهایی از نزدیک بودن سازه دوطبقه اتوبان با پنجره خانه اش می گوید: دوطبقه سازی اﺗﻮﺑﺎﻥ ﺻﺪﺭ ﺑه ﺠﺰ آﻟﻮﺩﮔﻲ ﺑﺮاﻱ اﻫﺎﻟﻲ اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﻛﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ اﻣﻮاﺝ ﺻﻮﺗﻲ ﻭاﻟﻮﺩﮔﻲ ﻫﻮا ﻭاﻣﻮاﺝ اﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﻛﻪ باعث مشکل برای اﻫﺎﻟﻲ شده فایده ای نداشته. ﺭﻭﺯﻱ اﮔﺮ اﺯ اﻳﻦ ﻣﻨﻂﻘﻪ ﺭﺩ ﺷﺪﻳﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﻛﻨﻴﺪ ﺣﺪ ﻓﺎﺻﻞ ﺑﻌﻀﻲ اﺯ اﻳﻦ اﭘﺎﺭﺗﻤﺎﻥ ﻫﺎ با سطح طبقه دوم اتوبان 50 سانتیمتر است.


45231

منبع: خبرآنلاین