این منتقد سینمایی در بخشی از مطلبش نوشته است:
«خاله زنکها فقط در مهمانیهای خانوادگی اظهار دلواپسی نمیکنند. در فضاهای دیگر هم سخت مشغول انجام وظیفهاند. نمونه تازهاش در مناسبات سینمایی، همین ماجرای مشارکت «doha film festival» در سرمایه گذاری فیلم فروشنده اصغر فرهادی است که ظاهرا بدجوری سوژه دست دوستان داده است. آنها دلواپسی خود را از اینکه چرا یک موسسه قطری باید سرمایه گذاری فیلم فرهادی را عهده دار شود ابراز داشتهاند و در تفسیرهای پی در پی دنبال رمزگشایی از این مقوله پیچیده هستند. کاری هم به این ندارند که توضیحات روشن و شفاف فرهادی در مصاحبهاش با ایسنا رافع هر ابهامی است.»
این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در ادامه می نویسد:
«خاله زنکها اصولا با شفافیت و توضیح و رفع ابهام قانع نمیشوند و همان را هم مایه حرف و حدیث جدید قرار میدهند تا مبادا رونق بازار مکاره گرم خود را از دست بدهند. آنها حتی در عمر خود حوصله تماشای عنوان بندی فیلمهای خارجی را هم نداشتهاند تا دریابند جدا از تهیه کننده اصلی یک اثر سینمایی که در بازتابهای رسانهای ازشان یاد میشود، در تیتراژ آغازین یا پایانی فیلمها، چند شرکت ریز و درشت دیگر هم به عنوان سرمایه گذارهای جانبی و فرعی معرفی میشوند که نشان دهنده سهمی از مشارکتشان در تولید اثر است. این اصلا یک روال متداول در صنعت سینما است. اما دوستان کاری به روال متداول ندارند. برای آنها تولید حرف و حدیث و حاشیه سازی برای دیگران، مخصوصا افراد موفق و توانمند، اولویت و ارجحیت دارد.»
برای خواندن متن کامل این مطلب، اینجا را کلیک کنید.