ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق ضمن تبریک آزاد سازی شهر فلوجه، این افتخار را در نتیجه انسجام ملی و توکل بر خداوند علیه نیروهای متخاصم تروریستی و افراطی دانست.

علی لاریجانی در این پیام تبریک خطاب به همتای عراقی خود تاکید کرد: بسیار خوشوقت هستم که پیروزی درخشان و شجاعانه ارتش نیروهای مردمی و ضد تروریست به همراه عشایر عراقی در نبرد علیه تروریست های تکفیری که باعث آزاد سازی شهر پراهمیت فلوجه شد را به جنابعالی، دولت، نمایندگان پارلمان و ملت دوست و برادر عراق، بویژه رزمندگان قدرتمند تبریک و شادباش عرض کنم.

وی یادآور شد این افتخار در نتیجه اتحاد و همبستگی دولت و تمامی گروه ها و جناح های سیاسی و مردمی کشور عراق و انسجام ملی و با توکل بر خدا علیه نیروهای متخاصم تروریستی و افراطی حاصل شد که ان شاء الله با ادامه همین روند و وحدت بوجود آمده شاهد نابودی و شکست کامل دشمنان ملت عراق باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی خود و نمایندگان مجلس ضمن ابراز خوشحالی و تبریک مجدد این پیروزی غرورانگیز به سلیم الجبوری و سایر اعضای مجلس نمایندگان عراق و آرزوی توفیق برای دولت، ملت و پارلمان کشور دوست و برادر، اظهارامیدواری کرد در آینده شاهد استقرار امنیت و آسایش کامل در عراق یکپارچه و متحد باشیم.

شهر فلوجه پس از دو سال اشغال توسط گروه داعش، روز گذشته با اعلام رسمی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق باز پس گرفته شد.

216217

منبع: ایرنا