عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از تشکیل سازمان اقتصادی در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید گل‌زاده گفت: باشگاه برای موفقیت و رشد پایدار، علاوه بر سازمان موثر ورزشی و فنی، به صورت کاملا جدی به سازمان موثر اقتصادی و تجاری نیازمند است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره مزیت‌های باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در مزیت نخست باشگاه پرسپولیس تنها یک تیم نیست، یک فرهنگ ریشه‌دار و نامی فراتر از مرزهای جغرافیایی و یک نشان تجاری با بزرگترین و گسترده‌ترین جمعیتِ هواداریِ هوادار است.
گل‌زاده گفت: تلاش یک سال گذشته مدیران و مربیان پرسپولیس، ثبات، آرامش و مدیریت حرفه‌ای را بیش از هر زمان در باشگاه پرسپولیس برقرار کرده و بنابراین در دوره جدید مدیریتی، بهترین فرصت برای استقرار سازمان اقتصادی جهت دستیابی به درآمدی پایدار و مستمر، در شأن و منزلت نام بزرگ پرسپولیس فراهم آمده است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: فوتبال از یک تفریح به جریان زندگی تبدیل شده است. این مقوله، دیگر در دنیا یک صنعت است، صنعتی که روابط و قواعد آن نسبت به دهه‌های گذشته متفاوت شده است. در رویکرد جدید، نگاه از تیمداریِ صرف، به توسعه یک باشگاه حرفه‌ای تغییر کرده است. یک باشگاه برای موفقیت و رشد پایدار، علاوه بر سازمان موثر ورزشی و فنی، به صورت کاملا جدی به سازمان موثر اقتصادی و تجاری نیازمند است.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد و بایرن مونیخ سالانه در حدود دو هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کنند در حالی که بیشترین بودجه متصور برای بهترین باشگاه‌های ایرانی فقط چند درصد این مبلغ است.
گل‌زاده گفت: توجه به دو مزیت ویژه باشگاه پرسپولیس از یک سو و پتانسیل درآمدزایی باشگاه‌ها از سوی دیگر، بیانگر فرصتی تاریخی در فصل جاری برای پیشگامی پرسپولیس در استقرار سازمان اقتصادی باشگاه مبتنی بر سازوکارهای حرفه‌ای است.
43 43

منبع: khabaronline

برچسب‌ها

"