مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از بازدید نماینده فرماندار کرج به همراه جانشین معاونت خدمات شهری، مدیر کل پیشگیری تخلفات شهری و کارشناسان حوزه های خدمات شهری و فرهنگی از خط 4 حصار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهرداری کرج،مهدی فاطمی عنوان کرد: شرایط ویژه خط 4 حصار به دلیل فقدان زیرساخت های مناسب و تبعات آن، مسئولان ارشد شهر و مدیریت شهری را بر آن داشت که نسبت به اجرای برنامه های بهسازی قابل اجرا و زود بازده در این محدوده اقدام کنند.

وی گفت: برای آشنایی بهتر و دیدن معضلات متعدد این منطقه، بازدید از این محدوده انجام شد و درباره علل بوجود آمدن مشکلات عدیده و راه حل های پیشنهادی جهت رفع این معضلات نیز پیشنهاداتی ارائه شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در ادامه هیئت بازدید کننده از مرکز خدمات اجتماعی حصار دیدن کردند و با شرح فعالیت ها و وظایف این مرکز آشنا شدند و سپس از ملک متروکه که برای تملک و احداث فرهنگسرا پیش بینی شده بازدید کردند.

در پایان این بازدید مقرر شد برنامه ریزی ویژه و نقشه راهبردی برای پوشش فرهنگی و اجتماعی حصار آماده شود و طبق آن دستگاه های ذیربط با هم افزایی جهت کاهش آسیب ها و بهبود شرایط گام بردارند.

 

منبع: khabaronline