صبح قزوین نوشت: رهبر حزب المستقبل یمن عنوان کرد: در دفاع مقدس همه دنیا بر علیه ایران می‌جنگیدند و امروز هم همه دنیا بر علیه یمن می‌جنگند که آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود و اگر یمن بیدار شود، تمام کشورهای عربی بیدار می‌شوند.

حجت الاسلام سید حسن العماد رهبر حزب المستقبل یمن در همایشی با موضوع انقلاب یمن در مسجد امام حسن عسکری اظهار کرد: انقلاب مردم یمن با تأسی از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره ) و هدایت‌های رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد. وی یادآور شد: امروز ما در جهان اسلام شاهدیم که پیام انقلاب اسلامی ایران به همه نقاط جهان صادر شده و الگوی انقلاب اسلامی در جهان اسلام به معرض نمایش درآمده و حکومت‌های وابسته به غرب در حال سقوط هستند. این مسئول افزود: باید قدردان جایگاه ولایت فقیه و رهبری را بود، مردم یمن برای رهبری امام خامنه‌ای بسیار ارزش قائل‌ هستند.

وی اضافه کرد: آنچه که واقعا دشمن نتوانست به آن خدشه وارد کند جایگاه شهدا و حضرت امام خامنه ای بود، هرچقدر دشمن تلاش کرد تا در باورهای دینی مردم یمن خدشه‌ای وارد کند، نتوانست زیرا مردم یمن در تصمیم خود مصمم هستند و از کلام و رهنمودهای ایشان بسیار تبعیت می‌کنند. سید حسن العماد افزود: این همه هجمه به یمن برای چیست؟ برخی کشورهای عربی منطقه و غرب به یمن حمله می‌کنند علت چیست؟ مگر مردم یمن چه گناهی مرتکب شده اند؟ جرم مردم یمن تبعیت از ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای است. انصارالله یمن از رهنمودهای رهبر ایران درس گرفت و این اتفاقات را رقم زدند و این تفکر در مردم یمن ایجاد شد. وی تصریح کرد: این همه جنگ با ایران و امروز با یمن برای چیست؟ حتما سری در این قضیه هست، آنها می‌دانند اگر در این دو کشور امام خامنه ای و نور ولایت و رهبری نبود ما امروز نبودیم و حتی شیعه هم نبود.

رهبر حزب المستقبل یمن درباره جایگاه رهبری عنوان کرد: واقعا اگر امام خامنه ای و رهبری ایشان نبود این انقلاب حفظ نمی‌شد دشمن پس از امام خمینی(ره ) نمی‌خواست این پرچم حسینی باقی بماند. دشمن نمی‌خواهد که ایران و یمن پرچمدار امام زمان(عج) باشند. وی در ادامه با اشاره به حملات سنگین آل سعود در یک سال گذشته به مردم یمن، گفت: برخی از کشورهای عربی منطقه و غرب دست در دست عربستان داده اند تا کشور یمن را به سلطه خود درآورند؛ البته به هیچ کدام از اهداف خود دست پیدا نکرده اند و به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی از آن مردم یمن است. وی عنوان کرد: با حفظ وحدت و حضور مردم در صحنه و کمک به مستضعفین و پیروی از ولایت، پیروزی نزدیک است. سید حسن العماد گفت: در دفاع مقدس همه دنیا بر علیه ایران می‌جنگیدند و امروز هم همه دنیا بر علیه یمن می‌جنگند که آزادی و زنده بودن ایران منجر به بیداری یمن می‌شود و اگر یمن بیدار شود، تمام کشورهای عربی بیدار می‌شوند.

46

منبع: khabaronline