مراسم گرامیداشت اسطوره پیشکسوت فوتبال اردبیل٬ زنده‌یاد «مقصود بایرامی» این هفته در اردبیل برگزار می‌شود.

سینابندعلیزاده: مراسم گرامیداشت اسطوره پیشکسوت فوتبال اردبیل٬ زنده‌یاد «مقصود بایرامی» این هفته در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل٬ مراسم گرامیداشت بیست‌و‌یکمین سالگرد درگذشت اسطوره پیشکسوت فوتبال اردبیل٬ «مقصود بایرامی» روز چهارشنبه 24 آذرماه٬ ساعت 11 صبح در آرامستان ججین برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: بعدازظهر چهارشنبه بازی دوستانه‌ای بین دو تیم پیشکسوتان اردبیل و پیشکسوتان آذربایجان شرقی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌گردد.

خلیل حسینی اظهار داشت: بعد از بازی فوتبال بین پیشکسوتان٬ از هم‌بازی های زنده‌یاد مقصود بایرامی طی مراسمی تقدیر می‌شود.

 

مقصود بایرامی در بیست و ششم آبان‌ماه سال 1338 در خانواده‌ای ورزشی و در اردبیل به دنیا آمد. وی از کودکی با فوتبال انس گرفت و عاشق فوتبال شد و با هوش و استعدادی که در این زمینه داشت پله‌های ترقی را در فوتبال طی کرد بایرامی بعد از بازی در تیم‌های محلی به تیم پاس اردبیل پیوست و با این تیم افتخارات بسیاری در سطح باشگاه‌های اردبیل و استان آذربایجان‌شرقی به دست آورد.

بایرامی در زمان مربیگری پرویز دهداری به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در جریان مسابقات فوتبال جام فلق به عنوان کاپیتان تیم اردبیل بهترین دوران فوتبالی خود را پشت سر گذاشت و در رقابت‌های باشگاهی تهران با ارائه بازی‌های زیبا خاطراتی ماندگار به یادگار گذاشت.

وی به دلیل ابتلا به بیماری گوارشی در بیست و پنجم آذرماه سال 1374 چشم از جهان فرو بست.

46

 

برچسب‌ها