میزان نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران واگذاری مدیریت گرمخانه های شهر تهران به یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی گفت: هر سال با شروع فصل سرما، شهرداری تهران خدماتی را به کارتن خواب های شهر ارائه می کند.

وی افزود: شهرداری به افراد کارتن خواب، معتاد متجاهر، در راه مانده و ... در قالب گرمخانه ها و سامانسرا ها خدمات ارائه می کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ارائه خدمات به 3 تا 5 هزار کارتن خواب، معتاد و ... طی هر شب از سوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در 19 مددسرا و 2 سامانسرای شهرداری تهران طی هر شب به 3 تا 5 هزار کارتن خواب، معتاد، در راه مانده و ... خدمات ارائه می شود و این آمار با سرد شدن هوای شهر تهران در حال افزایش است.

ناصحی از راه اندازی مراکز "پرتو" ویژه کودکان بد سرپرست شهر تهران خبرداد و اظهارکرد: در حال حاضر 17 مرکز پرتو در شهر تهران در حال فعالیت هستند که در این مراکز به نوزادان تا کودکان سن زیر 6 سال خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به فعالیت 2 همراه سرای ویژه بیماران شهرستانی در پایتخت تصریح کرد: به دلیل مشکلات زیاد همراهان بیماران در شهر تهران جهت اسکان، 2 مرکز ویژه برای این افراد در پایتخت راه اندازی شده و همراهان افراد بیمار که از شهرستان وارد تهران می شوند می توانند در این مراکز حضور پیدا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون واگذاری مسئولیت گرمخانه های شهر تهران به یکی از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد: اداره گرمخانه های شهر تهران، فعالیتی تخصصی به حساب می آید و این مجموعه ها همچنان از سوی مدیر قبلی اداره می شوند.

ناصحی تاکید کرد: چندی پیش برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به همراه لیدرهای این باشگاه بازدیدی از گرمخانه ها داشته اند و حواشی مطرح شده پیرامون واگذاری مسئولیت گرمخانه ها به یکی از لیدرهای پرسپولیس بعد از این اتفاق مطرح شد که به هیچ وجه صحت ندارد.

 

 

۴۲۴۲

منبع: میزان