در حال حاضر مراکز اقامتی شهرستان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ جواد زنجانی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز اقامتی شهرستان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی ساماندهی شده و از نظر اسکان مسافران در اردبیل هیج مشکلی وجود ندارد و مهم‌ترین اولویت ما ایجاد رضایت همه‌جانبه مسافران نوروزی است.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس و مساجد شهرستان اردبیل نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: در صورت نیاز و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی از مدارس و مساجد برای اسکان مسافران استفاده می‌شود.

 

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: زیرساخت‌های خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در اردبیل فراهم شده و با تشکیل ستاد نوروزی، استقبال از مسافران به خوبی انجام می‌شود و در راستای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 

زنجانی از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر و اورژانس راهداری برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: مراکز راهنمای گردشگران نیز در ورودی اردبیل راه اندازی شده است تا گردشگران به راحتی از مناطق گردشگری اردبیل بازدید کنند.


وی بیان کرد: شهرستان اردبیل ظرفیت‌های بالایی دربخش گردشگری دارد که در حال حاضر دریاچه شورابیل، بقعه‌شیخ‌صفی‌الدین، امامزاده‌ها و طبیعت زیبای اردبیل برای بازدید مسافران آماده شده است که از مهمانان نوروزی دعوت می‌کنیم با سفر به اردبیل از این جاذبه‌ها دیدن کنند

46

برچسب‌ها