مهر به نقل از هفته نامه انگلیسی ساندی تایمز: سه زیر دریایی متعلق به رژیم صهیونیستی وارد خلیج فارس شدند.

این سه زیردریایی که ساخت آلمان هستند به موشکهای کروز اتمی مجهزند و هم اکنون در خلیج فارس مستقر شده اند. موشکهای مستقر بر روی این زیردریایی ها، هزار و 500 کیلومتر برد دارند.

اولین زیردریایی به دلیل هراس اسرائیل از موشکهای حزب الله، سوریه و ایران به این منطقه اعزام شده است. پیش از این نیز زیردریای های دلفین، تکوما و لویاتان مدتی را در خلیج فارس سپری کرده بودند، اما دلیل اینکه پس از این زیردریایی ها سه زیر دریایی دیگر به منطقه خلیج فارس اعزام شده اند آن است که تل آویو می خواهد در خلیج فارس حضور دائمی داشته باشد.

فرمانده این زیردریایی ها با نام "ژنرال او شناخته می شود و هر کدام از این زیردریایی ها بین 35 تا 50 خدمه دارد و فرمانده آنها حق شلیک موشک اتمی را دارد. این زیردریایی ها می توانند به مدت 50 روز در دریا حضور داشته باشند و عمیق ترین عمقی که آنها می توانند حداقل به مدت یک هفته در آن بمانند عمق یک هزار و 150 پایی است.

ساندی تایمز در ادامه می نویسد : یکی از مهمترین وظایف این زیردریایی ها جمع آوری اطلاعات و به عبارت بهتر جاسوسی کردن و گرد آوری مطالب مورد نیاز موساد(سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل) است.

منبع: مهر