دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به میزبانی بانک توسعه تعاون در سالن جلسات ساختمان شهید نوری اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، کامران اصغری رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: با عنایت به شعار سال وظیفه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار سنگین می باشد.

وی افزود: با تعامل همیشگی اعضای شورای هماهنگی برای توسعه استان تلاش ویژه ای خواهیم داشت و عملکرد بسیار خوب این مجموعه در چند سال گذشته نشان از توانایی بالای دولت در استان دارد.
اصغری با اشاره به سفرهای اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خاطرنشان کرد: طرح هر روستا یک محصول در روستای ورازان نور به بهره برداری رسید و در روستاهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت و اجرای این طرح و مانند آن نشان از توجه دولت به اشتغال روستائیان دارد.
وی ادامه داد: در همین راستا در روز شنبه هفته جاری با حضور دکتر ربیعی مراسم اعطای احکام بازنشستگی پیش از موعد بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر برگزار شد که باز هم نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این قشر زحمت کش دارد.
رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان بیان داشت: از همه اعضای شورای هماهنگی به جهت برگزاری با شکوه هفته کارگر و حضور موثر و توجه ویژه به جامعه کارگری تشکر داریم.
اکبری مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه اظهار داشت: این بانک به منظور اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و درجهت ارتقاء بخش تعاون دراقتصاد استان و حمایت از تولید و اشتغال،از محل منابع داخلی و سایر منابع بیش از هزار و سیصد میلیارد تسهیلات در سال 95 پرداخت نمود.
وی افزود: از محل تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان نیز بیش از 35 پروژه ورزشی در قالب استخر و سالن ورزشی به مبلغ بیش از 350 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردیده که اکثر آنها افتتاح یا در حال افتتاح میباشند.
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون با اشاره به بسته رونق تولید خاطرنشان کرد: این بانک در راستای رونق تولید در استان مازندران و جهت حمایت بنگاههای کوچک و متوسط نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نموده و در این زمینه رتبه نخست را کسب نموده و استاندار مازندران نیز از این بانک تقدیر نمودند.

46

منبع: khabaronline

برچسب‌ها