ایرنا نوشت؛ مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم با اشاره به این که همه فعالیت های ورزشی این باشگاه در قم متمرکز شده است، گفت: حضور تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم در لیگ برتر باشگاه های کشور قطعی شده و قرار است 2 بازیکن خارجی از اروپای شرقی و چند بازیکن مطرح کشوری جذب این تیم شوند.

محسن نادری با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: نسرین فدایی از مدرسان فدراسیون و مربیان با تجربه کشوری به عنوان سرمربی تیم بسکتبال نادرشیمی قم انتخاب شده و قرار است 60 درصد بازیکنان از قم و بقیه از لیگ های کشوری جذب شوند.
وی ادامه داد: 2 بازیکن خارجی از کشورهای اروپایی شرقی نیز به زودی جذب تیم بسکتبال نادرشیمی قم خواهند شد و بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات، اسامی آنها اعلام می شود.
نادری همچنین از حضور تیم والیبال بانوان نادشیمی قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور خبر داد و گفت: مهسا آراسته مربی سابق تیم ملی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده و 80 درصد بازیکنان از قم و بقیه از استان های دیگر جذب می شوند.
مدیرعامل باشگاه نادر شیمی قم پیش از این به ایرنا گفته بود: به دلیل برخی مشکلات، تیم های بسکتبال و والیبال بانوان نادر شیمی قم در سال جاری از استان قم خارج می شوند و از تهران در رقابت های سوپر لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت می کنند.
تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم تاکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور داشت و امسال اولین شانس خود را درلیگ برتر امتحان خواهد کرد.
تیم والیبال نادرشیمی قم نیز برای نخستین بار در لیگ دسته یک حضور پیدا می کند.

46
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

"