مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از افزایش 80 درصدی اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش در مقایسه با پارسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ احمد ناصری در نشست با اعضای شورای پروژه مهر 96 با اشاره به به امتیاز 99 و هفتاد و شش صدم درصدی آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی کشوری پروژه مهر 95 گفت: با توجه به ظرفیت موجود در استان تلاش می کنیم تا این جایگاه را در کشور ارتقا بخشیم.

وی با تاکید بر پروژه مهر افزود: مناطق و نواحی با حساسیت بیشتر نسبت به آماده سازی مدارس تا مهر 96 اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از اعضا خواست تا شعار تحصیلی 97-96 را بر اساس شعار سال و سیاست های تعیین شده دولت و وزارت آموزش و پرورش انتخاب کنند.

ناصری با تاکید بر خود ارزیابی مناطق و نواحی قبل از حضور اکیپ های بازدید، از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خواست تعداد پروژه های نیمه تمامی که تا مهر در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت را بصورت واقع بینانه اعلام کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال 95 و 96 در رابطه با آسفالت مدارس تخصیص پیدا کرده است، افزود: برای آسفالت 100 هزار مترمربع از محوطه مدارس طبق اولویت بندی های قبلی اقدام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از تکمیل 10 سالن ورزشی از محل مالیات ارزش افزوده اختصاص یافته برای آموزش و پرورش استان خبر داد.

ناصری با اشاره به استقبال از کاروان های امید در مناطق و نواحی گفت: امسال نیز در نظر داریم تا بازگشایی مدارس تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس را در قالب کاروان امید 3 به مناطق و نواحی ارسال کنیم.

وی بر استانداردسازی سیستم های گرمایشی در مدارس تاکید کرد و گفت: مناطق و نواحی این موضوع را با حساسیت بیشتر پیگیری کنندتا با همکاری اداره کل نوسازی نسبت به نوسازی سیستم های فرسوده نیز اقدام شود.

وی اقدام آموزش و پرورش استان را در ثبت نام دانش آموزان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ابلاغ 93 درصد پرسنل آموزشی که قابل سازماندهی بودند در حال صدور می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین از ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان در سال 95 خبرداد.

ناصری با بیان اینکه نقل و انتقالات فرهنگیان در سال های قبل به عنوان یکی از دغد غه های آموزش و پرورش بود، و در سال های اخیر در سایه برنامه ریزی های انجام شده بصورت امور جاریه در آموزش و پرورش انجام می شود، اظهار داشت: از 1 هزارو 306 نفر متقاضی با انتقال تعداد هزارو 53 نفر که در واقع 81 درصد متقاضیان را تشکیل می دهد موافقت شد.

ناصری افزود: باید زمینه ای را فراهم کنیم تا درخواست های 253 نفر باقی مانده از تعداد کل متقاضیان انتقال نیز دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

46

برچسب‌ها